پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین خدری، دانش آموزان را آینده سازان مملکت خواند و بر ضرورت تربیت دینی آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی، در مدرسه حضرت معصومه(س) شهر چغادک با تبریک بازگشایی مدارس گفت: دوران تحصیل دوران خاص و فرصت مغتنمی برای هر فرد است که باید قدر آن را دانست.

وی، دانش آموزان را آینده سازان مملکت عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت تربیت دینی آنان، و ابراز داشت: شما آینده سازان این شهر و کشور هستید، روزی که ما به عنوان دانش آموز درس می خواندیم همین عبارت را به ما می گفتند، اما آن را جدی نمی گرفتیم، ولی در حال حاضر وقتی به هم سن و سالان خود را می بینیم که هر کدام در این مملکت به جایی رسیدند و مشغول خدمت هستند، به حقیقت این گفته بیشتر پی می بریم و آن را درک می کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه با درس خواندن آینده خوبی پیدا می کنید، افزود: درس خواندن سبب می شود این آمادگی را کسب کنید تا در زمانی که کشور به دست شما افتاد، بتوانید مدیریت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین خدری بر احترام به پدر، مادر و آموزگار تاکید کرد و گفت: این احترام می تواند در موفقیت شما بسیار موثر باشد؛ با سختی و مشقاتی که معلمان دارند قطعاً هر اندازه که بیشتر به آنها احترام گذاشته شود پیشرفت شما تضمین شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، دانش آموزان را به داشتن صبر در زندگی توصیه کرد و اظهار داشت: باید با تمرین صبر خود را تقویت کرد.

امام جمعه چغادک با تسلیت ایام محرم الحرام، حضرت زینب(س) را بهترین الگو صبر برای دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در دنیای امروز معضلات و بحران های زیادی در جوامع وجود دارد که برای بسیاری از آنها راهی برای بیرون آمدن وجود ندارد اما ما راه داریم و آن راه اهل بیت(ع) است.

برپایه این گزارش، در ادامه برنامه صدای زنگ آغاز سال تحصیلی توسط حجت الاسلام خدری نواخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha