چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سهند

حوزه/ برنامه های سیمای سهند ویژه ماه محرم با حضور کارشناسان حوزوی به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در راستای بزرگداشت و نشر هرچه بیشتر فریضه ارزشمند و الهی امر به معروف و نهی از منکر میزگرد «امر به معروف و نهی از منکر» در دو قسمت به تهیه کنندگی خلیل محمدی از سیمای استانی سهند به روی آنتن می رود.

در این برنامه که در دهه اول ماه محرم پخش می شود، با دعوت از کارشناسان مجرب حوزه علمیه و دانشگاه و متخصصین امور خانواده و جامعه سعی می شود این فریضه دینی و مذهبی از ابعاد مختلف بررسی شده و نتایج مستقیم و غیرمستقیم ناشی از اجرا یا مهجور ماندن آن در جامعه واکاوی شود.

حمید عطالو کارگردان، رسول ابراهیمی مجری – کارشناس، حمید نیکمندان نورپرداز، اسماعیل محمدی صدابردار، مقصودحق آخری و رحیم عباسیان تصویربردار از عوامل میزگرد امر به معروف و نهی از منکر هستند.

همچنین برنامه تلویزیونی «بیر ایچیم عشق» به تهیه کنندگی سعید رضانژاد همزمان با شروع ماه محرم به روی آنتن سیمای استانی سهند رفته است. این برنامه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه و در ۱۳ قسمت از شبکه سهند پخش می شود.

آیین های عاشورایی، عزاداری های سنتی تبریز، مقتل خوانی، روایات عاشورایی، بحث های کارشناسی با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه با محوریت انگیزه های قیام عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، نواهای عاشورایی از گروه همخوانی طارق، مداحی و دعوت از مداحان جوان و پیشکسوت تبریز، معرفی پیرغلامان و تجلیل از آنها آیتم های مختلف برنامه می باشند.

حمید لطفی کارگردان، علیرضا محمودی مدیرتولید، سعید حکاکی و حمید لطفی تدوین و گرافیک، بابک نوروزی کمال پورفرج و یعقوب فعال تصویربردار، مهدی لطفی راوی و حسینقلی زاده نویسنده روایات از عوامل برنامه بیر ایچیم عشق هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha