جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی در جمع اساتید و طلاب گفت: آمریکا با شیوه های مختلف به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده و در تلاش است تا ماهیت دینی مردم و هویت نظام اسلامی را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج به توطئه های مختلف دشمنان بر روی نسل نوجوان وجوان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با تغییر در شیوه خود، علیه ارزشها، فرهنگ، ایمان و نظام مقدس ایران اسلامی می جنگد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دموکراسی ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی در ایران گسترده تر و عمیق تر از کشورهای پیشرفته و مدعی دموکراسی است.

وی با اشاره به این که آمریکای مستکبر و زیاده خواه نخستین دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با هر شیوه ای که توانسته به جنگ این نظام و مردم آمده است، اظهار کرد: آمریکا با شیوه های مختلف  به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده و در تلاش است تا ماهیت دینی مردم و هویت نظام اسلامی را از بین ببرد.

 حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: راهبرد دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی ایران، تمرکز بر پیشرفت و توسعه و فن اوری نظام و حمله به کانون وحدت جامعه یعنی ولایت فقیه است.

امام جمعه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: زمانی که مردم در تاریکی و جهل فرورفته بودند بزرگ مردی بنام امام خمینی (ره)  با یک دید قوی و با بصیرتی نافذ، تئوری حکومت اسلامی را برمبنای نظام ولایت فقیه ارائه دادند و پس از سالها تلاش و مبارزه و مجاهدتها این انقلاب شکوهمند و عظیم را با حمایتهای قاطع و جامع ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی به پیروزی رساندند.

وی اظهار کرد:  پیام مهم این انقلاب این بود که دین مقدس اسلام غیر از دینهای دیگر است و این دین برای تمامی شئونات زندگی انسانها برنامه های مدون و منظم اجرایی و عملی دارد.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: در قرآن و روایات توجه زیادی به جوان شده است، بیشتر یاران امام زمان(عج) جوان هستند، همه پیامبران الهی نیز جوان بودند و روز قیامت بهشتیان به صورت جوان وارد بهشت می شوند.

وی اظهار کرد: انسان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری برای او فراهم شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha