پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به هجمه دنیای استکبار به ویژه آمریکا علیه سپاه، تصریح کرد: سپاه پاسداران، مظهر عینی «استقلال» کشور است، چراکه با قدرت از اسلام و انقلاب دفاع می کند و در مقابل آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای سلطه گر ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی عصر امروز در جمع طلاب، روحانیون اقشار مختلف مردم شهرستان تاکستان در مسجد حجتی این شهر، به اقتدار امروز نیروهای مسلح و تهدیدات توخالی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی امام راحل فرمودند ما ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم بر همین اساس بود که دست خداوند بالاتر از هر چیزی است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: معظم له فرومدند ملت ما امیدوارانه در برابر دشمنان ایستاده و تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبر ی تصریح کرد: آمادگی نیروهای مسلح ایران اسلامی باعث شده که دشمن نه تنها فکر تجاوز به این مملکت را در سر نپروراند، بلکه همواره با حول و هراس خاصی از قدرت این کشور و آمادگی فرزندان این مرز و بوم در مقابل متجاوزین سخن گوید.

 حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان و دلیرمردان نیروهای انتظامی و نظامی با تاسی به هشت سال دفاع مقدس  می توانند در برابر هر دشمن زبونی که قصد تجاوز به این مرز و بوم داشته باشد، ایستادگی نمایند.

 عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی یک برکت و موهبت الهی بود که به یمن مجاهدت‌های امام راحل و مردم شریف به این کشور و این مردم هدیه و موجب سربلندی بیشتر و ماندگاری ایران بزرگ شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه سپاه همواره مدافع استقلال و آزادی کشورهای جهان اسلام است، عنوان کرد: سپاه اسلام تمام توان خود را برای دفاع از آرمان‌ های انقلاب و آموزه‌ های دینی و قرآنی به کار می ‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: امروز سپاه پاسداران، مظهر عینی «استقلال» کشور است، چراکه  با قدرت از اسلام و انقلاب دفاع می کند و در مقابل آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهی سلطه گر ایستاده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنان ملت ایران به خصوص آمریکای جنایتکار بدانند که ملت در حمایت از فرزندان خویش در سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی، که مدافعان عزت و امنیت و حافظان دین و انقلاب این مردم هستند، تا آخر ایستاده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha