جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ملت ایران هیچ‌گاه از تهدیدات دشمنان، هراسی نداشته و ندارد و همواره ایستاده است و در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری ذره‌ای تردید ندارد و امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) ضمن تسلیت ۲۵ محرم سالروز شهادت امام سجاد (ع)، گفت: امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با بصیرت افزایی که انجام دادند، باعث شدند تا جهان بداند حسین (ع) برای دفاع از حق جانش را از دست داد، چراکه یزید حرف حق را قبول نکرد، بلکه با یک لشکر ۳۰ هزارنفری به دنیا نشان داد برای نهضت عاشورا به هیچ‌چیز رحم نمی‌کند و حتی خانواده امام حسین (ع) را به اسارت بردند.

وی در ادامه به تهدیدات توخالی و توهم برانگیز دشمنان نسبت به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنان امروز تهدیدات بسیاری را انجام می‌دهند که نباید مرعوب ‌آن‌ها شویم، چرا که هیچ حقیقتی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی تصریح کرد:  سیاست های رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران کارساز نیست و ترامپ اگر توان دارد اوضاع داخلی آمریکا را اصلاح کند و عدالت را در کشور خودش به مرحله اجرا درآورد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  جمهوری اسلامی ایران حاصل خون 230 هزار شهید گلگون کفن است و دشمن باید بداند که فلسفه ایثار و شهادت در رگ های تک تک ایرانیان جریان دارد و دست از انقلاب و نظامشان برنمی دارند.

وی اظهار کرد: فرزندان انقلابی ملت ایران که مفتخر به مدال پاسداری از این ملت شریف و غیور هستند بدانند که مهمترین و قوی‌ترین سلاح سپاه پاسداران در کنار همه‌ تسلیحاتی که به لطف خدا و با درایت انقلابی خویش به آن دست یافته‌اند، پشتیبانی بی‌دریغ ملتی است که قدرشناس خدمات و زحمات فرزندان خود است.

استاد حوزه علمیه قزوین با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا هنوز به اقتدار جمهوری اسلامی پی نبرده است، گفت: مردم و نظام جمهوری اسلامی دست‌به‌دست هم داده و امنیت و آرامش پایداری را به ارمغان آورده‌اند که مدعیان قدرت جهان از این امنیت بهره‌مند نیستند.

وی ادامه داد: ملت ایران هیچ‌گاه از تهدیدات دشمنان، هراسی نداشته و ندارد و همواره ایستاده است و در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری ذره‌ای تردید ندارد و امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha