جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اتحاد علیه شیطان بزرگ

حوزه/ با هدف انعکاس موضعگیری و واکنش شخصیت های حوزوی به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا و نیز حمایت حوزه از سپاه، صفحه «اتحاد علیه شیطان بزرگ» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» رسانه رسمی حوزه های علمیه در راستای روشنگری و اتحاد ملت یکپارچه ایران، علیه شیطنت های استکبار جهانی و در راس آنان شیطان بزرگ آمریکا و نوچه اش رژیم صهیونیستی و سخنان اخیر رئیس جمهور ایالت متحده علیه برجام و نهاد های انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت و گوهای تفصیلی و تحلیلی با حوزویان، کارشناسان، طلاب، دانشجویان و دانشگاهیان داشته است که بر این اساس، صفحه مستقلی با عنوان«اتحاد علیه شیطان بزرگ» در خبرگزاری حوزه ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش: خبرگزاری حوزه در این صفحه تاکنون دهها خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، کلیپ های مرتبط و ... با مدیران حوزه های علمیه، کارشناسان و صاحب نظران عرصه سیاسی و بین المللی و همچنین بیانیه های بزرگان و مراجع تقلید و نهادهای حوزوی و غیرحوزوی را منتشر کرده است.

خاطرنشان می شود: علاقه مندان به اخبار حوزه های علمیه و آگاهی از نظرات حوزویان در این زمینه می توانند در خبرگزاری حوزه به این صفحه مراجعه کنند.

http://hawzahnews.com/subject/etehad

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha