جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه از اجرای دستورالعمل جدید تغییرات امتحان شفاهی طلاب تا چند روز آینده خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از اجرای دستورالعمل تغییرات امتحان شفاهی طلاب تا چند روز آینده خبر داد و گفت: دستورالعمل تغییرات امتحان شفاهی پس از تصویب به مرکز فناوری ابلاغ شده تا نرم افزار لازم برای اجرا را تهیه و آن را بر روی سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه بارگزاری نمایند.

وی اظهار داشت: تعداد پرونده های طلاب برای برگزاری بر روی نرم افزار جدید بسیار بالاست و به همین دلیل تبدیل ارزیابی های موجود به ارزیابی های جدید وقت بالایی صرف کرده و ان شاءالله به زودی ارزیابی های جدید طلاب بر روی سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه مشاهده خواهد شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه ابراز داشت: بر اساس تغییرات جدید، قریب به هفت هزار و 500 نفرا ز طلاب پایه هفتم که امتحان شفاهی این پایه را داده اند، در تغییرات جدید، نیاز به امتحان شفاهی پایه هشتم نداشته و مستقیم باید امتحان شفاهی پایه دهم را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد خاطرنشان ساخت: همچنین قریب به شش هزار نفر از طلابی که امتحان شفاهی پایه نهم را داده اند، نیازی به گذراندن امتحان شفاهی پایه 10 نداشته و مستقیم برای اخذ موضوع و تنظیم پایان نامه اقدام خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha