پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید زنده سید نورخدا موسوی

حوزه/ در همایش مبانی تحکیم بنیان خانواده، با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، از خانوده شهید زنده سید نورخدا موسوی به عنوان خانواده الگوی اسلامی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در حاشیه برگزاری همایش مبانی تحکیم خانواده، ضمن تجلیل از خانواده شهید سید نورخدا موسوی به عنوان الگوی خانواده اسلامی، از همسر وی به عنوان الگویی از صبر قدردانی شد .

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهید زنده سید نورخدا موسوی در درگیری با گروهک ریگی به فیض جانبازی نائل آمده است، گفت: شهدا و جانبازان غیود میهن اسلامی همواره در راه حفظ و امنیت این آب و خاک و دفاع از ارزش های دینی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند .

وی با بیان اینکه بنده به خانوده شهید زنده سید نورخدا موسوی غبطه می خورم، خاطرنشان کرد:خانواده این جانباز دفاع از دین و انقلاب به عنوان اسوه های زندگی اسلامی و صبر و استقامت هستند .

وی با قدردانی از حمایت و محبت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان از خانواده شهید زنده سید نورخدا موسوی، گفت: همسر و خانواده این جانباز عزیر همواره با پرستاری از مراقبت از ایشان بعنوان اسوه های صبر اسلامی در جامعه معرفی می شوند .  

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha