جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی توجه به مباحثی مانند، اسلامی کردن علوم و رشته ها، مبانی ارزشی، اخلاقی، تربیتی و اساتید مؤمن، متعهد و انقلابی در دانشگاه ها تاکید کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصرامروز در دیدار فرهاد رهبررئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در دفتر معظم له درقم برگزار شد، با تاکید براینکه لازم است در رأس دانشگاه آزاد افراد متدین، مؤمن، انقلابی و اهل تعهد قرار گیرند، اظهارداشتند: دانشگاه آزاد از مراکز علمی مهمی درکشور است که هر ساله پذیرای جوانان زیادی است.  

معظم له با تاکید براینکه در دانشگاه مباحثی مانند اسلامی کردن علوم و رشته ها، مبانی ارزشی، اخلاقی، تربیتی و اساتید مؤمن، متعهد و انقلابی  لازم است مورد توجه قرار گیرد اظهار داشتند: اگر استاد متدین و از اخلاق الهی و ارزشی برخوردار باشد، قطعا رفتار این استاد دربرخورد با جوان می تواند مؤثر باشد.

ایشان بابیان اینکه ازسنت مهم حوزه  مباحثه است و این سنت لازم است در دانشگاه مورد توجه بیشتر قرار گیرد، افزودند: مباحثه خیلی مهم است و اگر علمای گذشته اثر گذار بودن به دلیل اهمیت دادن به مباحث علمی و مباحثه بود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha