پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاد قرائتی

حوزه/ برای آشنایی با مسئله مهدویت، مطالعه مستمری در این موضوع داشته باشید، فکر کنید که به چه وسیله‌ای می‌توانید بهتر عمل کنید و از امام زمان(عج) مدد بخواهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی امشب در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مهارتی یاوران موعود در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم گفت: خداوند توفیق بسیار بزرگی را نصیب شما کرده است که در مورد مهدویت فعالیت می‌کنیم و باید شکرگزار این نعمت الهی باشید.

وی بیان کرد: در امر مهدویت نباید تنها به برگزاری همایش اکتفا کرد بلکه برای آشنایی با مهدویت باید مطالعه مستمری در این موضوع داشته باشید و چندین کتاب تخصصی را مطالعه کنید.

رئیس هیئت امنای مجتمع یاوران مهدی(عج) با بیان اینکه شما باید افرادی را که نفوذ کلام دارند جذب کنید گفت: اگر در مسئولیتی قرار دارید و کس دیگری نفوذ کلام بیشتری نسبت به شما دارد و می‌تواند عده بیشتری را هدایت کنید باید مسئولیت را به آن شخص بدهید.

وی تصریح کرد: ما جوانان حزب‌اللهی بسیاری داریم که شما باید این افراد را کشف کنید و مطمئناً این افراد نیز می‌توانند با محبوبیت و نفوذ کلامی که دارند عده بسیاری را با مهدویت آشنا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: اگر می‌خواهید در کار خود موفق شوید باید از خود امام زمان(عج) مدد بخواهید.

وی ابراز داشت: برای آشنای با مسئله مهدویت مطالعه مستمری در این موضوع داشته باشید، فکر کنید که به چه وسیله‌ای می‌توانید بهتر عمل کنید و از امداد غیبی کمک بگیرید.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha