جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طائب

حوزه/ رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: مهدویت عملیات است و خداوند قول داده است، اگر به میدان بیایید حضرت مهدی (عج) ظهور می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین طائب چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مهارتی یاوران موعود در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ؛ شما هرگز سستی نکنید و (از فوت متاع دنیا) اندوهناک نشوید، زیرا شما پیروزمندترین و بلندترین ملل دنیایید اگر در ایمان ثابت قدم باشید.»

وی با بیان اینکه ترامپ هدیه خدا به ما بود بیان کرد: ترامپ در جریان انتخابات آمریکا وضعیت آمریکا را می‌گفت و مقام معظم رهبری بودند که پیش‌بینی کردند ترامپ رأی می‌آورد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: ترامپ می‌گفت که حضور نیروهای آمریکایی در عراق و خلیج فارس تنها هزینه تراشی است و هیچ سودی ندارد و امروز  دچار سردرگمی شده است چراکه اگر از منطقه بروند ایران ابرقدرت منطقه می‌شود و اگر نروند بدهکاری آنها بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم، اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می‌کند و قدم‌هایتان را استوار می‌سازد» ؛ شما به یاری خداوند امید دارید چراکه خداوند قول داده است شما را یاری کند ولی آمریکائی‌ها به یاری کسی امیدوار نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد معرفت ما نیست به آن بیشتر می‌شود گفت: در ابتدا ما فکر می‌کردیم که شاه باید از کشور برود تا وضع ما بهتر شود ولی هدف امام از انقلاب تنها این نبود. هدف امام این بود که شاه برود، نظام جمهوری اسلامی برپا شود و سوم اینکه پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: شما در دعاهایتان امام زمان(عج) را دعوت می‌کنید که حکومت دنیا را قبول کند ولی آیا شرایط را برای حضور حضرت آماده کرده‌اید.

وی ادامه داد: پیامبر(ص) برای حکومت به مدینه رفت چراکه قبل از هجرت پیامبر مردم مدینه مسلمان شده بودند؛ وقتی پیامبر می‌خواست به سمت مدینه حرکت کند از مردم مدینه قول گرفت امنیت او را تأمین کنند، آیا شما که امام زمان(عج) را دعوت می‌کنید شرایط را فراهم کرده‌اید که امنیت او را تأمین کنید.

حجت الاسلام و المسلمین طائب گفت: مهدویت عملیات است و خداوند قول داده است که اگر به میدان بیایید حضرت مهدی (عج) ظهور می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دو اشتباه کردند که موجب شد شما را به خودشان برسانند عنوان کرد: اشتباه اول این بود که لبنان را گرفتند و باعث شد، رزمندگان اسلام پس از آزادسازی خرمشهر به لبنان بروند و نیروهای آنجا برای مقابله با رژیم صهیونیستی تربیت کنند و امروز این رژیم از لبنان عقب رانده شده است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: اشتباه دوم آنها این بود که تکفیری‌ها را وارد میدان کردند که نتیجه این شده است که امروز شما نزدیک مرزهای رژیم صهیونیستی پایگاه دارید.

وی گفت: امروز شعار مشترک در سه بسیج ایران، عراق و سوریه، عجل علی ظهورک است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب بیان کرد: رژیم صهیونیستی با آمدنش به لبنان، این کشور را به ما داد، با آمدنش به سوریه، سوریه را به ما داد و احتمالا با اشتباه بعدی قدس آزاد خواهد شد.

وی گفت: امام زمان(عج) نیروی مهدوی بالفعل می‌خواهد که اگر در این راه تیر هم از آسمان بارید کمر خم نکند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha