جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: مدیریت فضای مجازی برای تمام اعضای خانواده با اهمیت است، زیرا همه افراد در صورت نبود مدیریت کافی دچار آسیب‌های این فضا می‌شوند، چرا که نقش مخرب شبکه های اجتماعی و فضای مجازی قدرت انگیزه وابتکار را را از جوانان می گیرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، در کارگاه آشنایی با آسیب ها و فرصت ها فضای مجازی، در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین به مخاطرات فضای مجازی و تاثیرات آن در جامعه اشاره کرد و گفت: تهاجم موجود در فضای مجازی قابل انکار نیست و برای کاهش این موضوع نیاز به آسیب شناسی می باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سبب بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی همانند قتل و جنایت و اشاعه و ترویج خرافه پرستی، تغییر هویت فرهنگی و سبک زندگی فردی و اجتماعی بوده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  جوانان نسبت به حضور در فضای مجازی علاقه نشان می‌دهند و در صورتی که در این فضا با برنامه مدون وارد شویم بسیاری از آسیب‌ها تبدیل به فرصت می‌شود.

حجت الاسلام  صفی خانی خاطرنشان کرد: مدیریت فضای مجازی برای تمام اعضای خانواده با اهمیت است، زیرا همه افراد در صورت نبود مدیریت کافی دچار آسیب‌های این فضا می‌شوند. فضای مجازی فرزندان ما را به سمت خود برده است و ما باید برای جلوگیری از آسیب های این فضا برنامه مناسبی داشته باشیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha