پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان

حوزه/نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اظهارات سخیف و بی‌پایه دونالد ترامپ بار دیگر ید واحده ملت ایران را نمایان کرد و نشان داد که هرگز زیر بار باج خواهی‌های ترامپ با ابزار برجام نخواهد رفت .

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از خراسان شمالی، ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر ترامپ اظهار داشت: سخنان سخیف و بی‌پایه ترامپ علیه ملت ایران و نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران که همواره حامی مظلومان و دشمن آمریکا و استکبار و صهیونیسم بین‌الملل بوده است، سبب اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران شد و بار دیگر ید واحده ملت ایران را نمایان کرد.

وی با اشاره به اظهارات بی‌اساس ترامپ در مورد جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران گفت: ملت ایران برای سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا ارزشی قائل نیست، چرا که این سخنان و تهدیدات ترامپ برای مردم ایران، چیز تازه‌ای نبوده و منشأ این دشمنی‌ها، کینه‌توزی نسبت به اسلام و انقلاب است

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی از قدرت و نفوذ سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران در قلوب مردم منطقه هراس دارند؛ اما در مقابل ملت ما از یاوه‌گویی‌ها و تهدیدها و تحریم‌های دشمنان هیچ ترسی ندارد.

وی با بیان اینکه مردم ما ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمنان را در چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی بارها و بارها اثبات کرده‌اند، افزود: این در حالی است که اظهارات سخیف و بی‌اساس ترامپ بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی و باطل بودن آمریکا را به مردم دنیا ثابت کرد.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: ملت شجاع و قهرمان ایران باید بدانند دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد و آن‌ها برای نابودی و سقوط ما برنامه‌ریزی می‌کنند و هر روز توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها تشدید می‌شود

وی با بیان اینکه ملت باید در برابر دشمنان قسم‌خورده و خونخوار وحدت و همدلی خود را حفظ کنند، گفت: همان‌گونه که دشمنی‌ها هر روز بیشتر می‌شود در مقابل باید وحدت مردم ما نیز محکم‌تر، گسترده‌تر و قابل نمو باشد

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به راهکار مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا، اجرای دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را راه ایستادگی در برابر جاه‌طلبی آمریکا دانست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیتی عالم و فقیهی دانشمند و سیاستمداری زبردست بوده و بدون شک در برابر یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ بهترین و مناسب‌ترین تصمیم را می‌گیرند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: مردم ایران، دولت، مجلس و نهادهای نظامی و نیروهای مسلح هم به طور کامل گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و از کل نظام جمهوری اسلامی، صدای واحدی در مقابله با دشمنان شنیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  ملت بزرگ ایران در موضوع برجام هوشیار است و هرگز زیر بار باج خواهی‌های ترامپ با ابزار برجام نخواهد رفت .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha