جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکريان به بي بصيرتي برخي خواص در فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و گفت: در بحث فتنه ۱۳۸۸ سران و عوامل اصلي فتنه مسائلی را به وجود آوردند و هنوز آثار خیانت فتنه گران در جامعه مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکريان اميري در ششمين گردهمايي معاونين، مديران و روساي ادارت تبليغات اسلامي شهرهاي مازندران در محمودآباد ضمن عرض تسليت بمناسبت ايام سوگواري سيد و سالارشهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و با اشاره به فرا رسيدن ماه صفر اظهار داشت: اربعين حسيني و جاذبه مغناطيسي حضرت سيدالشهداء (ع) امروز نماد وحدت و عزت دنياي اسلام است و اين شور توام با شعور حسيني در خيل عظيم عاشوراييان در روز اربعين حسيني  خود بيانگر عشق و ارادت شيعيان و مسلمانان جهان به امام حسين (ع) است .

وي در ادامه ضمن اشاره به اظهارات سخيف و بي پايه و اساس رييس جمهور سبک مغز ايالات متحده (ترامپ) افزود : جمهوري اسلامي امروز خار در چشم و استخوان در گلوي نظام هاي سلطه و استکبار جهاني است و تمام عصبانيت آنها هم به خاطر حضور مقتدرانه و موفق ايران در حمايت از مردم منطقه و جبهه مقاومت است و پيروزي هاي اخير جبهه مقاومت در کشورهاي عراق ، سوريه و لبنان تمام نقشه هاي شوم ايالات متحده و هم پيمانان ش را در منطقه به بن بست کشانده است .

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را مايه عزت و اقتدار جمهوري اسلامي دانست و بيان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با هدايت هاي رهبر عظيم الشان انقلاب امروز نه تنها اميد و اقتدار ايران اسلامي است بلکه امروز به عنوان يک نهاد محبوب و انقلابي در منطقه و دنياي اسلام  ايفاي نقش مي کند .

حجت الاسلام شکريان اميري در ادامه خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي را باعث افتخار دانست و اظهار داشت: خدمت کردن در نهاد مقدسي چون سازمان تبليغات اسلامي باعث مباهات است و بايد در همه حالات خود را سرباز امام زمان (عج)بدانيم و قدر اين نعمت بزرگ را بايد دانست .

اين فعال فرهنگی در بخش ديگري از سخنان خود به بي بصيرتي برخي خواص در فتنه سال 1388 اشاره و تاکيد کرد : در بحث فتنه 1388 سران و عوامل اصلي فتنه مسائلی را به وجود آوردند و هنوز آثار خیانت فتنه گران در جامعه مشهود است.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در پايان، پیرامون مسئله اربعین حسيني و  ۲۸ صفر و برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در روزهاي آينده اشاره کرد و افزود :برگزاري پنجمين دوره انتخابات شوراي هيئات مذهبي ، پياده روي اربعين حسيني و خدمت به زائرين اين حرکت عظيم بايد در اولويت برنامه هاي فرهنگي اين اداره کل قرار گيرد و اعزام هيئات مذهبي به مشهد مقدس براي 28صفر هم بسيار حائز اهميت است که بايد در خصوص اين برنامه ها اهتمام ويژه صورت گيرد .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha