شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس - سمنان

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی دشمنان را متحیر کرده است، گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلا اظهار داشت: اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی صرفاً یک اجتماع مذهبی نیست بلکه این اجتماع و راهپیمایی عظیم میلیونی مقدمه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به‌عنوان بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین اجتماع در دنیا محسوب می‌شود، تصریح کرد: در هیچ کجای جهان سراغ ندارید که اجتماعی با این عظمت و بزرگی تا به این حد عاشقانه و عظیم برگزار شود و اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با همه اجتماع‌ها در جهان متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی یک اقدام معنوی و مردمی است، افزود: اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در روح و جان مردم آثار مثبت معنوی دارد و اجتماع و راهپیمایی بزرگ و باشکوه اربعین حسینی توسط خود مردم و محبین امام حسین (ع) اداره و مدیریت می‌شود.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی دشمنان را متحیر کرده است، گفت: اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم از کشورهای مختلف در اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی کم‌نظیر و مثال‌زدنی است، تصریح کرد: امروز دنیا به این مسئله واقف است که اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بزرگ‌ترین اجتماع و بزرگ‌ترین پذیرایی در دنیا محسوب می‌شود که از امنیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha