پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام خمینی و آیت الله سیدمصطفی خمینی

حوزه/به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشور، کنگره ملی پاسداشت منزلت علمی و خدمات انقلابی آیت الله شهید مصطفی خمینی(ره)، اول و سوم آبان ماه جاری در تهران و قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، آیت الله شهید سید مصطفی خمینی(ره) کنگره بزرگداشت منزلت علمی و خدمات انقلابی ایشان توسط پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با همکاری نهادهای حوزوی، دانشگاهی و فرهنگی کشور طی دو نشست، در تهران و قم برگزار می شود.

نشست اول این کنگره ملی بعد از ظهر دوشنبه اول آبان ماه با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه ای و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و ارائه مقالات در تهران برگزار می شود.

دومین نشست این کنگره نیز بعد از ظهر چهارشنبه سوم آبان ماه با سخنرانی استاد اکبر رشاد و ارائه مقالات از سوی اساتید حوزوی و دانشگاهی در قم برگزار خواهد شد.

برخی همکاران برگزاری این کنگره عبارتند از: مسجد مقدس جمکران، بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران،‌ مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آستان قدس رضوی، بسیج اساتید، بنیاد حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها.

لازم به ذکر است نشست اول این کنگره دوشنبه اول آبان ماه 96 از ساعت 14:30 تا 17:30 در تالار علامه امینی(ره) دانشگاه تهران برگزار می گردد.

نشست دوم این همایش نیز چهارشنبه سوم آبان ماه جاری از ساعت 15:00 تا 17:30 با حضور علما و فضلای حوزه علمیه در مدرسه دارالشفاء قم برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این مراسم بلامانع است.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha