شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ حجت‌الاسلام آرامی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بالای مساجد در آگاهی بخشی در جامعه هدف به‌ویژه نوجوانان و جوانان استفاده شود، گفت: مساجد همچون خانه امن و مورد اعتمادی برای خانواده‌ها محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرمسار، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، امروز در نشست بررسی  امور اجرایی کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان گرمسار اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی مساجد ایده موفقی بود که چند سالی است در کشور اجرا شده می‌شود و توانسته رضایت‌مندی نوجوانان و جوانان را در استقبال از کارهای فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی در راستای افزایش آگاهی عمومی و بصیرت افزایی را کسب کند.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد در هدف‌گذاری جمعیتی مورد هدف عملیاتی خود، نوجوانان و جوانان را قرار دهند، تصریح کرد: باید مساجد را به یک کانون مهم آگاهی بخشی تبدیل کنند تا در کنار امور مذهبی و اسلامی و امور فرهنگی و حتی هنری در جذب نوجوانان و جوانان مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه مساجد کارخانه انسان‌سازی است، افزود: اگر مسجدی طراز اسلامی باشد دارای ارزش است و باید خروجی کار از مساجد مناسب و مطلوب باشد، در غیر این صورت فایده‌ای ندارد و نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد مهم و محوری محسوب می‌شود و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که ملموس باشد را اجرا کنند.

حجت‌الاسلام آرامی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بالای مساجد در آگاهی بخشی در جامعه هدف به‌ویژه نوجوانان و جوانان استفاده شود، خاطرنشان کرد: مساجد همچون خانه امن و مورد اعتمادی برای خانواده‌ها محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha