جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ میثم سلمان

حوزه/ شیخ میثم سلمان گفت: نظام بحرین نه تنها بر اساس ملاک ها و شاخص های جهانی برخورد با زندانیان، نظامی عقب مانده به شمار می آید، بلکه جنایت های فجیعی را نسبت به زندانیان مرتکب می شود و ما خواستار نجات این زندانیان از زیر شکنجه و بدرفتاری هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ میثم سلمان مسئول آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر در بحرین امروز با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: نقض حقوق زندانیان و ارتکاب جنایت های فجیع نسبت به آنها از سوی نظام بحرین، لکه ننگی بر پیشانی این نظام و نشان دهنده منش وحشیانه و عقب ماندگی و سقوط اخلاقی آنها می باشد.

وی تاکید کرد: سکوت در برابر این همه شکنجه و نقض حقوق زندانیان بحرینی خیانتی بزرگ و بر خلاف فطرت انسانی است؛ چراکه ما گزارش های مستندی درباره نقض حقوق زندانیان در دست داریم که نشان می دهد چرا نظام بحرین به گزارشگران سازمان ملل اجازه ورود به بحرین و بازدید از زندان ها را نمی دهد.

شیخ میثم سلمان ادامه داد: نظام بحرین نه تنها بر اساس ملاک ها و شاخص های جهانی برخورد با زندانیان، نظامی عقب مانده به شمار می آید، بلکه جنایت های فجیعی را نسبت به زندانیان مرتکب می شود و ما خواستار نجات این زندانیان از زیر شکنجه و بدرفتاری هستیم.

وی در ادامه از خانواده های زندانیان خواست جنایت هایی را که نسبت به فرزندان آنها صورت می گیرد ثبت و ضبط کند و صدای مظلومیت خود را به جهان برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha