شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق  (ع) بیجار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: سازمان بسيج دانش‌آموزى به‌عنوان گسترده‌ترين و فراگيرترين تشكيلات دانش‌آموزى، بر اساس رسالت خويش تلاش در راه تداوم دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامى و دستاوردهاى آن است.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: بسيج، مدرسه و كلاس درسى است كه استادان آن شهید فهميده‌ها و ديگر شهدا هستند. آنان درس نورانيت و اقتدا به سالار شهيدان را آموختند. استادانى كه خود، همه اين درس‌ها را خوانده و عمل كرده‌اند و ره صد ساله را يك‌شبه پشت سر گذاشته‌اند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان بیجار افزود: شهدا الفباى ايثار و شهادت را به آحاد جامعه مى‌آموزند. انسان را از خواب نوشين بامداد رحيل بيدار مى‌كنند. درس خودشناسى و خداشناسى مى‌دهند و انسان را عاشق خدايش مى‌كنند تا جايى‌كه مرغ روحش قفس تن را شكسته، تا خدا اوج مى‌گيرد.

امام جمعه شهر توپ آغاج استان کردستان عنوان داشت: بسيج مدرسه عشق و كلاس فهميدن و پرواز كردن است. بسيج دانش‌آموزى، يك نهاد آموزشى است كه با برنامه‌هاى مدون و ايجاد پايگاه‌هاى علمى، سعى دارد گام مؤثرى در ارتقاى توان علمى دانش‌آموزان داشته باشد.

این کارشناس رسانه در ادامه سخنان خود بیان داشت: بسيج، عبارت است از مجموعه‌اى كه در آن، پاكترين انسانها، فداكارترين و آماده به كارترين جوانان كشور در راه اهداف عالى اين ملت و براى كمال رساندن و به خوشبختى رساندن اين كشور، جمع شده‌اند.

حجت الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: بسيج تشكيلاتى است كه در آن، افراد متفرق و تنها، به يك مجموعه عظيم و منسجم، به يك مجموعه آگاه، متعهد، بصير و بيناى به مسائل كشور و به نياز ملت، تبديل مى‌شوند؛ مجموعه‌اى كه دشمن را بيمناك و دوستان را اميدوار و خاطرجمع مى‌كند. معناى بسيج اين است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: در شرايط كنونى كه تهاجم فرهنگى، جنگى ديگر بر ضد نظام است، شناخت شرايط روحى و روانى نوجوانان و تهيه سازوكارهاى مناسب، يكى از راه‌هاى برون‌رفت از اين معضل بزرگ است.

امام جمعه شهر توپ آغاج استان کردستان ادامه داد: سازمان بسيج دانش‌آموزى به‌عنوان گسترده‌ترين و فراگيرترين تشكيلات دانش‌آموزى، بر اساس رسالت خويش تلاش در راه تداوم دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامى و دست آوردهاى آن در زمينه‌هاى علمى، تربيتى و اجتماعى و مقابله با تهاجم فرهنگى را سرلوحه فعاليت‌هاى خويش قرار داده است.

این کارشناس رسانه در پایان سخنان خود گفت: اين سازمان، همواره كوشيده با استفاده از ظرفيت‌ها و قابليت‌هاى خود، زمينه‌ساز حضور فعال نوجوانان، به‌ويژه دانش‌آموزان بسيجى در عرصه‌هاى گوناگون فرهنگى، اجتماعى، علمى و سازندگى باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha