جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 430181
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
دیدار حوزه و سپاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن بیان این که روحانیت همیشه در کنار سپاه و بسیج قرار داشته، ابراز داشت: ما در حوزه های علمیه کرمانشاه در حال تلاش برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با شاخصه های حوزه انقلابی می باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه عصر سه شنبه 9 آبان دیدار مدیران حوزه های علمیه و مسئول بسیج طلاب استان با فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و مسوول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.

در این دیدار سردار ریحانی بااشاره به شبهات نوینی که دشمنان و بدخواهان طراحی می کنند، اظهار داشت: نیاز امروز ما این است که طلاب و روحانیون با جدیت بیشتری وارد عرصه تبلیغ و پاسخگویی به شبهات شوند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان نمود: ما در سپاه استان در عرصه تبلیغ با همکاری بسیج طلاب و با تمام توان و امکانات از تبلیغات دینی پشتیبانی می کنیم.

وی تأکید کرد: امروز به حضور طلاب انقلابی برخاسته از حوزه هایی انقلابی نیازمندیم واین مهم از خواسته های مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام یوسفی مسوول دفتر نمایندگی ولی فیقه به شاخصه های حوزه انقلابی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام صادق ایرانی اظهار داشت: بحمد الله امروز ما دارای طلاب و روحانیونی با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی در حوزه های علمیه و عرصه های تبلیغی هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن بیان این که روحانیت همیشه در کنار سپاه و بسیج قرار داشته، ابراز داشت: ما در حوزه های علمیه کرمانشاه در حال تلاش برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با شاخصه های حوزه انقلابی می باشیم.

در پایان این دیدار چند تفاهم نامه همکاری بین حوزه و سپاه پاسداران استان کرمانشاه امضاء شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha