پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره آموزش تخصصی کوتاه مدت احکام شرعی

حوزه/ فراخون شرکت در دوره آموزش تخصصی کوتاه مدت احکام شرعی ویژه مربیان، اساتید و مبلغان حوزه های علمیه برادران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، فراخون شرکت در دوره آموزش تخصصی کوتاه مدت احکام شرعی ویژه مربیان، اساتید و مبلغان حوزه های علمیه برادران زیر نظر اساتید حوزه علمیه قم و تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین فلاح زاده اعلام شد.

بر اساس این گزارش:«آموزش کاربردی مهارت ها، ابزارهای نوین و تکنولوژی آموزشی در تدریس احکام»، «آموزش نکات و دقایق احکام، زیبایی های فقه و قواعد فقهی»، «توانمند سازی طلاب و اساتید احکام»، «آموزش روش های ایده پردازی، سوژه یابی و مخاطب شناسی»، «آشنایی با منابع فقهی، اصطلاحات و موضوعات کاربردی»، «آشنایی با چالش های شرعی و موضوعات نوپدید فقهی»، «ایجاد انگیزه در ترویج، نشر و تبلیغ احکام شرعی» و «آسیب شناسی و نقد و بررسی کتاب های فتوایی و شیوه های رایج در بیان احکام» از جمله اهداف این دوره می باشد.

در این دوره ضمن برگزاری جلسات کارگاهی و کارورزی، مهارت های تدریس، تکنولوژی آموزشی، کلاس داری، منبر فقهی، اصطلاحات فقهی، کتاب شناسی، آسیب شناسی و موضوع شناسی کاربردی، قواعد پرکاربرد فقهی، روش های پاسخگویی، ضوابط احکام آموزی و به یادسپاری، شیوه های تألیف و پژوهش و ... به تفصیل ارائه می شود.

این دوره آموزشی به صورت ویژه و فشرده در 36 جلسه دو ساعته برگزار و «اعطای گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان»، «دعوت از برگزیدگان دوره برای شرکت در دوره های تخصصی»، «دعوت از برگزیدگان دوره برای همکاری در دارالاحکام های سراسر کشور» و «دعوت از برگزیدگان دوره برای همکاری با کانون نشر احکام در زمینه های تدریس، مشاوره و پژوهش» از مزایای آن می باشد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://ahkam.atlasshia.ir و یا تماس با شماره تلفن 09034801909 همه روزه از ساعت 20 الی 23 ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام از تاریخ 15/8/1396 الی 30/8/1396 بوده و تاریخ آغاز کلاس ها از 4/9/1396 بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا به مدت دو ساعت کارگاهی در آدرس: پردیسان، خیابان شهیدان آقایوسفی، کوچه 10، انتهای کوچه، آخرین ساختمان سمت چپ عنوان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha