جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اربعین اجتماع خودجوش و مانور سیاسی بین الادیانی است که پیام وحدت، همگرایی، هم‌افزایی و اتحاد را به جهانیان منتقل می‌کند.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین اجتماع خودجوش و مانور  سیاسی بین الادیانی است که پیام وحدت، همگرایی، هم‌افزایی و اتحاد را به جهانیان منتقل می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت و عظمت اربعین گفت: ثواب زیارت امام حسین(ع) در روایات و احادیث بسیار زیادی آمده است و تمام انبیاء و علما تأکید فراوانی بر زیارت اربعین دارند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه زیارت اربعین امام حسین (ع) علامت و نشانه ایمان است، افزود: عشق را نمی‌توان تعریف کرد و عملاً عشق و شور حسینی را می‌بینیم، هیچ‌کس نمی‌تواند این عشق را از دل شیعیان بگیرد و اکنون اربعین، جهانی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به پیام اربعین و عاشورای حسینی اظهار داشت: پیام اربعین و عاشورای حسینی پیام مبارزه با ظلم و ستم، مبارزه با حق کشی، بیداری مسلمانان، هوشیاری و وحدت مسلمان‌ها در مسیر آزادی و خدمت به انسان‌ها و امنیت جهان است.

وی با بیان اینکه راه امام حسین(ع) راه نجات و یکی از محورهای وحدت در میان مسلمانان جهان است، تصریح کرد: اربعین حسینی فرصتی است برای آحاد جامعه ما به‌خصوص جوانان که به سمت تعالی گام بردارند.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: اجتماع 20 میلیونی اربعین یک مانور زیارتی، عبادی و سیاسی بی‌نظیر در دنیا است که لرزه بر اندام دشمنان دین و مستکبران می‌اندازد.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم اربعین و این دلدادگی و اخلاص به ساحت مقدس امام حسین(ع) هرسال ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد و همه ما وظیفه داریم در حد توان، اربعین را به یک فرهنگ عمومی و فراگیر تبدیل کنیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha