شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام حسین علیه السلام

حوزه/امام جمعه پیرانشهر گفت: مردان و زنانی که در مسیر این پیاده‌روی معنوی قدم بر داشتند در واقع لبیک گویان به امام شهید خود عاشقانه به سوی مرقد مطهرش حرکت کردند تا به همه جهانیان نشان دهند که اگرچه سال های زیادی از شهادت امام حسین (ع) می گذرد اما آرمان ها و اهداف آن امام بزرگوار همچنان زنده و ماندگار است و پرچم ولایت حسینی هرگز بر زمین نخواهد افتاد .

ماموستا مصطفی محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب از برگزاری حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین ناخشنودند در واقع دشمنان دین اسلام تلاش دارند که با ایجاد رعب و وحشت توسط تکفیری‌ها از ادامه این حرکت خودجوش انقلابی جلوگیری کنند اما غافل از اینکه ملت مسلمان و غیور ایران بر تداوم آرمان‌های خود ثابت قدم هستند اگر چه از سوی دیگر رزمندگان اسلام و نیروهای مبارز نیز مقتدرانه در برابر هر حرکت مخرب، ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: مردان و زنانی که در مسیر این پیاده‌روی معنوی قدم بر داشتند در واقع لبیک گویان به امام شهید خود عاشقانه به سوی مرقد مطهرش حرکت کردند تا به همه جهانیان نشان دهند که اگرچه سال های زیادی از شهادت امام حسین (ع) می گذرد اما آرمان ها و اهداف آن امام بزرگوار همچنان زنده و ماندگار است و پرچم ولایت حسینی هرگز بر زمین نخواهد افتاد .

امام جمعه پیرانشهر بیان داشت: امام حسین (ع) شهید راه حق است و این حقانیت آن امام بزرگوار است که سبب گشته تا همه ساله میلیون‌ها نفر با پای پیاده به سوی مرقد مطهرش حرکت نمایند و این خداوند است که برخی از بندگان شایسته‌اش را چنان در دل امت مسلمان زنده نگاه می‌دارد که تا قلب و روح آن بنده نیز از این همه عرض ارادت خشنود شود .

ماموستا محمودی افزود: پیام اجتماع عظیم اربعین به دشمنان اسلام به خصوص دشمنان ایران این است که هیچ کشوری هر چند ابرقدرت نمی تواند بر اقتدار ملتی که آماده شهادت است غلبه کند .

وی خاطر نشان کرد: در واقع این اجتماع عظیم یک پیام روشن واضح دیگر نیز دارد که البته دشمنان نیز به خوبی این پیام را دریافته‌اند و آن اینکه ملتی که با پای پیاده در مسیر تجدید پیمان با امام آزاده‌ خود قدم می گذارد هرگز در برابر ظالمان و فاسقان سر فرو نمی‌آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha