جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات مردم بحرین

حوزه/ مردم مناطق ابوصیبع و شاخوره و معامیر در بحرین شب گذشته با در دست داشتن تصاویر رهبران انقلابی خود از جمله شیخ عیسی قاسم دست به تظاهرات زدند و خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مردم دو منطقه ابوصیبع و شاخوره بحرین، شب گذشته با در دست داشتن تصاویر رهبران انقلابی خود، از جمله شیخ عیسی قاسم دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات مردمی با شعار "ارادة الاحرار" برگزار شد و شهروندان با سنین مختلف با در دست داشتن تصاویر زندانیان انقلابی در آن شرکت داشتند و با فرزندان زندانی خود و درد و رنجی که در زندان متحمل می شوند اظهار همدردی کردند و با سر دادن شعارهایی، خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند و حمد بن عیسی حاکم بحرین را طاغوت قلمداد کردند و خطاب به او گفتند عاقبت تو جهنم است.

تظاهرات کنندگان از تمام مردم بحرین خواستند به زندانیان انقلابی فادار بوده و با حرکت های اجتماعی خود به آنها کمک کنند و در عین حال بر استمرار انقلاب خود با وجود تمام شرایط دشوار تاکید کردند.

از سوی دیگر مردم معامیر نیز طبق رسم روزانه خود در مرکز شهر دست به تظاهرات زدند و با زندانیان انقلابی به ویژه رهبران انقلاب بحرین اظهار همبستگی کردند و بر اراده محکم خود برای ادامه دادن به انقلاب بحرین تا سرنگونی رژیم آل خلیفه تاکید کردند.

در پایان این تظاهرات درگیری هایی میان مردم و نیروهای امنیتی رخ داد و نیروهای امنیتی به سوی مردم گاز اشک آور شلیک کردند و مردم نیز در مقابل با روشن کردن آتش در خیابان ها به مقاومت در برابر نیروهای امنیتی پرداختند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha