چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ آستان مقدس حسینی از تصمیم خود برای مستند سازی رویداد های زیارت اربعین حسینی گذشته خبر داد و اشاره کرد: این مستند با طرحی جدید برای اولین بار در تاریخ زیارت های میلیونی کربلا منتشر می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، آستان مقدس حسینی از تصمیم خود برای مستند سازی رویداد های زیارت اربعین حسینی گذشته خبر داد و اشاره کرد: این مستند با طرحی جدید برای اولین بار در تاریخ زیارت های میلیونی کربلا منتشر می شود.

آستان مقدس همچنین اضافه کرد: یک همایش داخلی برای بررسی و برطرف کردن شکاف ها و مشکلاتی که در مراسم اربعین بوجود آمد، برگزار می شود.

جمال الدین شهرستانی رئیس بخش رسانه آستان حسینی، گفت: بعد از پایان زیارت میلیونی، آستان مقدس حسینی اقدام به تهیه کتابچه ای ویژه زیارت اربعین کرده تا این زیارت میلیونی را با تمام ابعاد و فعالیت های آن مستند سازی کند.

وی افزود: با وجود این که عراقی ها و مردم کشور های دیگر تصریح کرده بودند که این مراسم به خاطر عملکرد عالی و هماهنگی میان آستان های مقدس حسینی و عباسی و دولت مرکزی، نمونه و از سال های پیش بهتر بود،  آستان مقدس حسینی تصمیم دارد یک همایش داخلی با فعالان عراقی برگزار کند تا مشکلاتی را که در این زیارت بوجود آمد، برطرف کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha