پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام گودرزی مدیر مدرسه اباجعفر(ع)

حوزه/ حجت الاسلام گودرزی گفت: ۹۰ نفر در مدرسه علمیه اباجعفر(ع) تحصیل می‌کنند و تا سال گذشته ۱۵ نفر پذیرفته می‌شدند و امسال با تغییر مکان مدرسه موفق شدیم ۲۶ نفر پذیرش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد رضا گودرزی سه شنبه شب در اولین نشست مسئولان رسانه حوزه با تعدادی از مدیران مدارس علمیه استان قم، با اشاره به برخی فعالیت‌های مدرسه علمیه اباجعفر(ع) گفت: 90 نفر در مدرسه علمیه اباجعفر تحصیل می‌کنند و تا سال گذشته 15 نفر پذیرفته می‌شدند و امسال با تغییر مکان مدرسه موفق شدیم 26 نفر را پذیرش کنیم.

وی بیان کرد: مباحث مدرسه علمیه اباجعفر در دو بحث آموزشی و اخلاقی ارائه می‌شود و آموزش‌ها به صورت پژوهش محور است.

مدیر مدرسه علمیه اباجعفر(ع) قم گفت: بنای مدرسه ابا جعفر بر استاد پروری است و اساتید مدرسه در خود مدرسه آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: هر پایه آموزشی در مدرسه اباجعفر استاد راهنما دارد و آنها، تمام برنامه‌های اخلاقی و آموزشی طلاب را بررسی می‌کنند.

حجت الاسلام گودرزی با بیان اینکه تابستان‌ها اردوی علمی، زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس برگزار می‌شود، گفت: در ایام اربعین هرسال اردوی زیارتی طلاب و مبلغین به کربلا برگزار می‌شود و امسال حدود 220 نفر از مبلغین سه مدرسه اباصالح، ابافاضل و اباجعفر (ع)به عراق اعزام شدند و زیر نظر آیت العظمی سیستانی در کربلا، سامرا، نجف و کاظمین به تبلیغ پرداختند.

وی با بیان اینکه از روزهای شنبه تا چهارشنبه به مدت یک ربع درس اخلاق در مدرسه برگزار می‌شود، افزود: از پایه دو به بالا هر روز باید یک مسئله از عروه خوانده شود و وقتی طلاب به پایه چهار می‌رسند، هیچ مشکلی نخواهند داشت و به مسائل فقهی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha