شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر مرکزمشاوره جامعه الزهرا (س)

حوزه/ ثبت نام دوره تخصصی تربیت مشاور جامعه الزهرا(س) در چهار گرایش از اول تا هشتم آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ اصغر اخوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری طرح تربیت مشاور در این مرکز علمی، اظهار داشت: طرح تربیت مشاور با رویکردهای علمی، بومی و اسلامی برنامه‌ریزی‌شده است تا کارآموزان پس از اتمام دوره بتوانند در راستای ایجاد، ارتقا، استحکام و سلامت خانواده در چهار بخش مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و مشاوره تحصیلی مشغول به فعالیت شوند.

وی درباره شرایط شرکت در این دوره تخصصی بیان داشت: دارا بودن مدرک سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی و یا احراز صلاحیت برای شاغلین به تدوین پایان‌نامه سطح سه این رشته یا داشتن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مشاوره برای طلاب سطح دو؛ حداقل ۲۵ حداکثر ۵۰ سال سن؛ احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی، روانی و علمی؛ علاقه‌مندی به امر مشاوره، تعهد به خدمت در مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) به مدت سه سال و تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره از شرایط ثبت نام در این دوره است.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) درباره امتیازات این دوره بیان داشت: اعطای گواهی پایان دوره، اولویت برای همکاری با مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س)، معرفی به سایر مراکز مشاوره حوزوی و غیرحوزوی و همچنین اولویت در پذیرش سطح چهار در رشته‌های مشاوره و تعلیم و تربیت اسلامی بخشی از امتیازات این دوره است.

حجت‌الاسلام‌ اخوی بیان داشت: علاقه مندان می توانند برای نام نویسی از اول تا هشتم آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ به مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند.

گفتنی است، دوره تخصصی تربیت مشاور جامعة الزهرا سه ترم تحصیلی به طول می انجامد و کلاس های این دوره از ابتدای بهمن ماه ۹۶ آغاز می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۶۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha