جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ایرانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ایرانی گفت: قریب به ۲۵۰ نفر از روحانیون شیعه و سنی در این منطقه از نظر مسکن دچار مشکل شده که نیازمند حمایت هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی امشب در جلسه ستاد حوزوی حوادث غیرمترقبه استان کرمانشاه که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) و درگذشت هموطنان غرب کشور، اظهار داشت: قریب به 250 نفر از روحانیون شیعه و اهل سنت در این منطقه از نظر مسکن دچار مشکل شده که نیازمند حمایت هستند.

وی ابراز داشت: فعالیت روحانیت از اوایل زلزله در این منطقه آغاز شده که همراهی با مردم، تسکین آلام دردمندان، پاسخگویی به مسائل شرعی، همیاری با کودکان و نوجوانان و ... از جمله نیازهاست که باید برای ادامه آن تدبیرات لازم انجام بپذیرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان ساخت: طلاب کرمانشاه از دقائق اولیه زلزله آمادگی حضور در مناطق زلزله زده را اعلام کردند که در این راستا دو گروه راه اندازی و گروه اول را با حدود 40 نفر از طلاب در سرپل ذهاب و تعدادی دیگر از این عزیزان را در روستاهای اطراف مستقر نمودیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی تصریح کرد: یک اتوبوس از طلاب حوزه علمیه قم نیز در روز اول زلزله وارد کرمانشاه شده و به کمک زلزله زدگان شتافتند که جای تقدیر دارد.

وی در پایان بیان داشت: در این جلسه، از مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) و امام جمعه سرپل ذهاب به دلیل زحماتی که در این روزها کشیده اند، تقدیر و تشکر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha