چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی گفت: ساختمان مدرسه علمیه سرپل ذهاب دچار خسارت سنگینی شده که بازسازی آن نیازمند حمایت جدی مدیران حوزه است؛ چراکه دغدغه اصلی ما ادامه درس طلاب است و باید تدبیری اندیشیده و ساختمانی تهیه شود تا طلاب بتوانند ادامه درس و بحث را داشته باشند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سلیمانی امشب در جلسه ستاد حوزوی حوادث غیرمترقبه استان کرمانشاه که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) و درگذشت هموطنان غرب کشور، اظهار داشت: حضور مسئولان حوزه علمیه قم در استان کرمانشاه تسکینی برای دردهای ماست.

وی ابراز داشت: ساختمان مدرسه علمیه سرپل ذهاب دچار خسارت سنگینی شده که بازسازی آن نیازمند حمایت جدی مدیران حوزه است؛ چراکه دغدغه اصلی ما ادامه درس طلاب است و باید برای آن فکری شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) سرپل ذهاب خاطرنشان ساخت: باید تدبیری اندیشیده و ساختمانی تهیه شود تا طلاب بتوانند ادامه درس را داشته باشند؛ البته فعلا این عزیزان ادامه درس خود را در کرمانشاه خواهند داشت.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: ساختمان جدید این مدرسه علمیه که در حال ساخت بود، بر اثر زلزله آسیب فراوانی دیده و فقط اسکلتی از آن باقی مانده است.

وی بیان داشت: متأسفانه یکی از طلاب این مدرسه علمیه در این حادثه از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده و یکی از پاهای او قطع و به تهران منتقل شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) سرپل ذهاب اظهار داشت: اساتید این مدرسه علمیه از قم بوده که در ساختمان های این شهر ساکن بوده و آسیب جدی به وسائل منزل آنان وارد شده که باید تدبیری انجام شود.

حجت الاسلام سلیمانی ابراز داشت: نداشتن ساختمان اساتید برای این مدرسه علمیه یکی از کمبودهاست؛ به همین دلیل ساختمان هایی برای اساتید اجاره شده که هزینه گزافی را برای مدرسه علمیه داشته است و در ادامه نیازمند حمایت جدی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برای تهیه مسکن اساتید می باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha