شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نجف قلی سرایی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌غربی با اشاره به این که رویارویی عربستان با ایران تقابل اسلام آمریکایی با اسلام ناب است، گفت: نگاه کینه‌ توزانه‌ دشمنان به نیروی مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از روحیه بالای انقلابی این نیروی بازدارنده است.

حجت الاسلام نجف قلی سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با تبیین تفکر انقلابی و ارتباط آن با حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب، اظهار داشت: در صورت نبود روحیه انقلابی و جهادی، هیچ یک از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

وی افزود: نگاه کینه‌ توزانه‌ دشمنان به نیروی مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از روحیه بالای انقلابی این نیروی بازدارنده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌غربی بیان داشت: نقطه مقابل می‌توان به حکومت آل سعود اشاره داشت که با وجود آن که حاکمیت سرزمین مهد اسلام را در دست دارند همچنان با کشورهای غربی و همچنین رژیم کودک‌کش اسرائیل، رابطه تنگاتنگی دارد و به همین دلیل مورد حمایت دولت‌های غربی قرار گرفته اند. این همان اسلام آمریکایی است که امام خمینی(ره) در این خصوص بارها به آن اشاره داشته است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از دولت‌ها و ملت‌های مسلمان با سیاست‌های دنیای اسلام هیچ گونه ارتباطی ندارند و از اقدامات خبیث دولت‌های غربی بی‌اطلاع هستند و تنها به عبادت مشغول هستند که این خود یکی از مشکلات حال حاضر ملت‌های مسلمان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌غربی اذعان داشت: یک حرکت انقلابی زمانی به نتیجه می‌رسد که آرمان خواه باشد و اگر به غیر از این باشد نمی‌توان آن را حرکت انقلابی دانست.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که کینه دشمنان نسبت به ایران اسلامی به دلیل وجود حرکت جهادی و انقلابی است،حرکتی که نشأت گرفته از نهضت عاشورا است، لذا بایستی با تداوم و زنده نگه داشتن روحیه ایثار و انقلابی گری در صدد پررنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی و مکتب اسلامی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha