سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بسیج صرفاَ یک نهاد نظامی نیست، بلکه نهادی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است و با تاکید بر ارزش‌های الهی و بر اساس فکر بلند امام راحل (ره) حرکت می کند و امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان برگرفته از تفکر ناب بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید بسیجی حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب استان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته گرامیداشت بسیج، گفت: بسیج به همراه دیگر نیروهای مسلح کشور موجب شد که مقاومت و دفاع مردم دو چندان شود و از این بعد نقش بسیار مهمی در اقتدار و استواری کشور ایفا کرده است.

وی افزود: بسیج از آغاز تشکیل تا امروز همواره در کنار امام راحل، رهبری و مردم قرار داشته و با ایثار و جانفشانی در راه حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب، به عنوان دژی مستحکم در مقابل تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، ادامه داد: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که مربوط به شخص خاصی نیست، شخص بسیجی بصیر، عالم و هوشمند است و کسانی که مسئولیت دارند باید با این تفکر پیش روند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: ساختار الهی و تفکر الهی بسیج امروز به عنوان بزرگترین مولفه قدرت در ایران اسلامی نقش آفرینی می کند و در هر عرصه جدیدی که به روی نظام گشوده می شود، تفکر بسیجی راه گشاست و نقشی که بسیج چه در دوران جنگ و چه در سازندگی بعد از جنگ و عرصه های فرهنگی و آموزشی و بصیرت افزایی برای کشور ایفا کرده است مشهود است.

وی با اشاره به اینکه رمز ممانعت از پیروزی دشمن بر اسلام و ایران اسلامی جلوگیری از نفوذ است، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب به سناریوی دشمن برای تغییر باطن و سیرت نظام اسلامی اشاره کردند، امروز تفکر بسیج اصلی ترین مولفه ایستادگی در برابر نفوذ دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر همه کفر و توطئه دشمنان سرافراز است به برکت بصیرت، مجاهدت و تفکر بسیج است که در و هر ایرانی فارغ از زبان، نژاد، دین و مذهب برای حفظ و حراست از تمامیت ارضی در تمامی عرصه‌ها بسیجی است و بنا به فرموده فرماندهی معظم کل قوا، بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های انقلاب زنده بماند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: بسیج مظهر اقتدار و بینش مردم ما و یک ظرفیت بی‌نهایت است و امروز بسیج به الگوی عملی ملت‌های مظلوم و در حال جنگ در منطقه تبدیل شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha