جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب ئاساتید بسیجی

حوزه/ حجت الاسلام تقی خانی گفت: بسیجی باید تابلوی زنده یک انسان کامل باشد و ما نباید کارهایی را انجام دهیم که باعث شود انگ حزبی و جناحی بودن به بسیج زده شود، چرا که بسیجی باید جریان ساز و مطالبه گر باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام شعبان تقی خانی، عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر خواهران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، به پیروزی بزرگ رزمندگان مقاومت در نبرد با گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: اسلام حقیقی اسلامی نیست که گروهک تروریستی داعش با حمایت غربی ها و با پرچم سیاه منقش به اسم "محمد رسول الله(ص)" به نمایش می گذارد، بلکه اسلام واقعی، دینی الهی است که قرآن و سیره معصومین (ع) منبع اصلی شناخت آن است.

 وی افزود: آمریکای جنایتکار به همراهی آل سعود با  پشتیبانی تسلیحاتی و مالی در حمایت از گروهک تروریستی داعش نتوانستند پیروز شوند و تنها چیزی که برای کشورهای حمایت کننده تروریست های تکفیری ماند، ذلت وخواری بود.

این کارشناس حوزوی ادامه داد:  گروهک تروریستی داعش ساخته و پرداخته مستکبرین غربی بود تا اهداف شوم آنان را در کشورها و منطقه خاورمیانه پیاده کرده و چهره ای زشت و جنایتکارانه از اسلام به نمایش بگذارد، ولی با تدبیر مقام معظم رهبری و مجاهدت سردار شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز دیگر نامی از خلافت خود خوانده این گروهک تروریستی  در منطقه وجود ندارد.

حجت الاسلام  تقی خانی تصریح کرد: با تحقق وعده فرمانده نیروی قدس سپاه، اکنون این فتنه خطرناک شبیه فتنه های زمان امیرالمؤمنین (ع)، با مجاهدت خالصانه بندگان صالح در کشور سوریه و عراق، ریشه کن شده و جبهه مقاومت به یک پیروزی غرورآفرین رسیده است.

وی در پایان تصریح کرد: پیروزی درخشان بر داعش بیش از هر کسی، متعلق به ملت ایران و کشورهایی است که باید آنها را طلایه دار حرکت ضد تروریستی خواند

این کارشناس حوزه در پایان تاکید کرد: بسیجی باید تابلوی زنده یک انسان کامل باشد و ما نباید کارهایی را انجام دهیم که باعث شود انگ حزبی و جناحی بودن به بسیج زده شود، چرا که یک بسیجی باید جریان ساز و مطالبه گر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha