چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان و دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) گفت:۴۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، امروز در آئين اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) در سالن همایش های جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه مرحله استانی این جشنواره امسال برای اولین بار در لرستان برگزار شد، گفت: امسال شاهد افزایش ۳ برابری آثار طلاب و پژوهشگران جوان در دو بخش خواهران و برادران به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) بودیم.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه استان لرستان از پتانسیل پژوهشی خوبی برخوردارند، افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند باز هم مقالات پژوهشی از لحاظ کمیت و کیفیت ارتقاء یابند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه از تعداد ۴۲۱ اثر رسیده پژوهشی به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) تعداد ۴۴ اثر در حوزه های خواهران و برادران، پس از بررسی های اجمالی، تفصیلی اول و دوم به عنوان اثر برتر انتخاب شدند، خاطر نشان کرد:این ارزیابی ها توسط ۱۰ گروه علمی ارزیاب با دقت علمی صورت گرفته است.

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه بیش از ۲۵ کارگاه پژوهشی برای آشنایی طلاب و پژوهشگران حوزه های علمیه در استان برگزار شده است، گفت:امید می رود برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهشی متعدد در مدارس علمیه در راستای کمیت و کیفیت آثار پژوهشی موثر باشد.

وی در پایان با بیان اینکه فراخوان جشنواره دوم استانی علامه حلی(ره) نیز آغاز شده و تا ۱۵ دی طلاب و پژوهشگران می توانند آثار خود را در قالب مقاله، پایان نامه و... به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند، گفت:امسال سن شرکت کنندگان در جشنواره علامه حلی(ره) ۳۰ سال اعلام شده است که طلاب پژوهشگر می توانند با در نظر گرفتن شرایط لازم در این جشنواره شرکت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha