چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمسن صدیقی-امام جمعه موقت تهران

حوزه/ امام جمعه موقت جمعه تهران به حرکت خانمان برانداز سلفی گری و تلاش آن برای سوزاندن ریشه های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: کمتر کسی فکر می کرد در این مدت کوتاه، داعش حکومت خود را از دست بدهد و در انزوای کامل قرار بگیرد و قدرت و صولت استکبار در جبهه های مختلف سیاسی، فرهنگی و روانی شکسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی شامگاه پنجشنبه در سالگرد ارتحال آیت الله سیدرضا بهاءالدینی در مسجد اعظم قم، اظهارداشت: حوزه علمیه قم در آستانه یکصدسالگی تأسیس خود به کارنامه درخشان و ارزشمند خود می بالد و این مراجع، علما و استوانه های دینی، فرزندان حوزه علمیه هستند.

وی، زهد، تقوا و پرهیزکاری را از ویژگی های بارز آن فقیه فرزانه توصیف کرد و افزود: علمای بزرگ و وارسته ای همچون آن فقید سعید به‌واسطه دستیابی به مقام قرب الهی در نظرشان هیچ چیز زیباتر از خداوند متعال جلوه گری نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، آن مرحوم را تکیه‌گاه مهمی برای حوزه‌های علمیه عنوان و با تاکید بر اینکه فقدان چنین شخصیت هایی خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته است، افزود: طلبه های جوان باید با اهتمام جدی در تهذیب نفس و تحصیل علم تداوم بخش راه آن عالم ربانی باشند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دین موتور محرکه انقلاب اسلامی است، افزود: دین توانست یک نظام سیاسی را ویران، و نظام سیاسی دیگر را با شعارهای اسلامی مستقر کند و پس از گذشت قرن ها پرچم غدیر را به اهتزاز درآورد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، افزود: اینکه حضرت امام (ره) در اوج رهبری خود، کاخ نشین و قصرنشین نشود و خوراک و پوشاکش با گذشته هیچ تغییری پیدا نکند و همچنان به عبادت و بندگی خدا بپردازد و بعد از رحلتش، انقلاب نیز از بین نرود، از معجزه ها محسوب می شود.

امام جمعه موقت تهران، اضافه کرد: هیچ‌کس تصور نمی کرد کسی مانند رهبر معظم انقلاب جای امام را بگیرد و با طوفان های سهمگین دسته و پنجه نرم کند، و انقلاب را با جان سالم از فتنه ها و پیچ های خطرناک عبور بدهد.

وی همچنین با اشاره به حرکت خانمان برانداز سلفی گری و تلاش آن برای سوزاندن ریشه های انقلاب اسلامی، افزود: کمتر کسی فکر می کرد، در این مدت کوتاه داعش حکومت خود را از دست بدهد و در انزوای کامل قرار بگیرد و قدرت و صولت استکبار در جبهه های مختلف سیاسی، فرهنگی و روانی شکسته شود.

آیت الله بهاءالدینی در نهمین روز از فروردین سال 1287هجری شمس دیده به جهان گشود و روح بلند و ملکوتی آن فقیه پارسا نیز در بیست و هشتم تیرماه 1376 برابر با چهاردهم ربیع الأول 1418 به جوار رحمت حق شتافت و پیکر مطهرش در حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.

 انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha