جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه تلبس طلاب حوزه کاشان

حوزه/ دومین مرحله ششمین کارگاه تلبس با شرکت بیش از ۸۰ طلبه مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، به میزبانی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت‌الاسلام امیرحسین فرجی، معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، در حاشیه کارگاه تلبس طلاب، با اشاره به اینکه در راستای فرهنگ سازی  و تشویق طلاب به معمم شدن، این معاونت برنامه ای را با عنوان کارگاه تلبس در طول سال، در دو مرحله برگزار می کند، گفت: این کارگاه، دومین مرحله از ششمین کارگاه تلبس با محوریت آشنایی با زی طلبگی، مخاطب شناسی، مهارت های تبلیغی و ... برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، ادامه داد: طلابی که می خواهند معمم شوند، باید توان پاسخگویی به سؤالات مخاطبان را کسب کنند،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه کاشان، حجت الاسلام محمدی، معاون آموزش و حجت الاسلام حسامی، معاون تبلیغ،  تدریس این کارگاه را برعهده داشتند.

حجت الاسلام فرجی، در پایان با اشاره به اینکه از سال 1391 تاکنون، بیش از 480 نفر از طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان در کارگاه های تلبس شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد، تاکنون 388 نفر معمم شده اند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha