جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فردوس العوادی/نایب رئیس مجلس عراق

حوزه/ نایب رئیس مجلس عراق، پیروزی های جبهه مقاومت را موجب افزایش اعتماد به نفس مسلمانان دانست و گفت: کشورهای اسلامی در مقابل نقشه اخیر آمریکا و اسرائیل بایستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، فردوس العوادی، امشب در اختتامیه کنفرانس وحدت اسلامی، در مرکز همایش های صدا و سیما، گفت: شایسته است که برای تحکیم وحدت، از اخلاق نیک سخن بگوییم، زیرا با این شیوه می توانیم از خودخواهی و خودپسندی دوری بجوییم.

وی افزود: خود پسندی ها، مانع شناخت بیشتر از خود و پیشرفت امت اسلامی خواهد شد؛ کشورهایی دنبال تفرقه افکنی هستند، این مشکل را از خود نمی دانند و مدعی هم هستند که بر اساس مسائل فکری این مباحث را بیان می کنند، ولی درست نمی گویند و مشکلات فکری آنها، مشکلات بسیاری برای جهان اسلام بوجود آورده است.

نایب رئیس مجلس عراق، تصریح کرد: جمع وحدت‌گرایانه مسلمانان در چنین کنفرانس هایی، پیام امت اسلامی را به دنیا مخابره می کند که با نقشه اخیر آمریکا و اسرائیل مخالف است و بر علیه آن اقدام می کند.

وی گفت: زمانی که پیروزی های جهان اسلام و جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت، اعتماد به نفس بزرگی را به مسلمانان داد که می توانند نقشه های دشمنان را از بین ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha