شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ضیایی پور

حوزه/ ضیایی پور در اجلاس نماز گفت: یکی از بهترین فضاهای تبلیغی، ترویجی و حتی آموزشی، فضای مجازی است که محدود به زمان و جغرافیا نیست و با کمترین هزینه می‌توانیم بیشترین دستاورد را در این عرصه داشته باشیم و عمدتا مخاطبان فضای مجازی نوجوانان وجوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حمید ضیایی پور، پیش از ظهر امروز در اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی» در قزوین، گفت: امروز فضای مجازی فرصتی مناسب برای پرداختن به روح نماز و ترویج پیام دین است..

وی با بیان این که در بازار پر مشتری فضای مجازی باید با ادبیات این فضا، فرهنگ نماز را که آرامش بخش جامعه است، ترویج دهیم، خاطرنشان کرد: اگر آموزش و پرورش، دانشگاه، حوزه و مروّجان احکام و عقاید اسلامی، افراد را درست تربیت کنند، از فضای مجازی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب تبدیل به فضای حقیقی شده است، می توانیم برای تولید محتوا و پاسخ به  شبهات دینی استفاده کنیم.

قائم مقام مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: چنانچه معرفت دینی نوجوانان و جوانان را ازایش دهیم، دیگر جای نگرانی وجود ندارد و می توان فضای مجازی را به فضای بسیار مثبت و درستی که در جهت رشد اجتماع، مردم و اعتلای فرهنگ دینی باشد، تبدیل کرد.

وی افزود: دغدغه والدین امروزی دسترسی امن فرزندان به فضای مجازی است، والدینی که می‌خواهند به شکل مناسبی راهبری فرزندانشان را بر عهده گیرند، باید نحوه اتصال و استفاده از ابزار مناسب کنترل را بدانند تا بتوانند به شیوه کارآمد فرزند خود را برای دستیابی به محتوای مناسب راهنمایی و هدایت کنند.

ضیایی پور در پایان گفت: اعتقاد ما این است که یکی از بهترین فضاهای تبلیغی، ترویجی و حتی آموزشی، فضای مجازی است که محدود به زمان و جغرافیا نیست و با کمترین هزینه می‌توانیم بیشترین دستاورد را در این عرصه داشته باشیم  و عمدتا مخاطبان فضای مجازی نوجوانان وجوانان هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha