پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوجوان فلسطینی در پی شلیک  نظامیان صهیونیستی به کما رفت

حوزه/یک نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که به جرم شرکت در راهپیمایی ضدصهیونیستی از ناحیه صورت و از فاصله نزدیک با گلوله پلاستیکی مورد شلیک قرار گرفته بود، به دلیل وخامت حالش تحت کمای پزشکی ۷۲ ساعته قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» یک نوجوان 14 ساله فلسطینی که در راهپیمایی ضدصهیونیستی اعتراض فلسطینیان به تصمیم ایالات متحده آمریکا برای به رسمیت شناختن بیت المقدس «اورشلیم» به عنوان پایتخت اسرائیل شرکت کرده بود، در پی شلیک گلوله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیستی به کما رفت.

به گفته شاهدان عینی محمد تمیمی روز جمعه در روستای نبی صالح در کرانه باختری اشغالی از فاصله نزدیک مورد شلیک گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفته بود. منال محمد برادرزاده محمد گفت که گلوله از زیر بینی وارد چهره این نوجوان شده و فک او را شکسته و در استخوان جمجمه گیر کرده است. خون از صورتش مانند فواره بیرون می‌ریخت. صحنه بسیار وحشتناکی بود و هیچ کس نمی‌دانست چه کاری بکند. ما از حرکت دادن او می‌ترسیدیم و تصور کردیم که دیگر مرده است.

به گفته وی جراحات ناشی از خونریزی داخلی سبب شد وی وارد کمای پزشکی 72 ساعته قرار بگیرد. خوشبختانه پزشکان موفق به بیرون آوردن گلوله و بازسازی استخوان فک در یک جراحی 6 ساعته شدند.

تا زمانی که این پسر نوجوان روز سه شنبه از کما بیرون آورده نشود، خانواده وی اطلاع درستی از وضعیت او به دست نخواهند آورد.

به گفته خویشاوندان، ساکنان روستای نبی صالح به منظور نشان دادن همبستگی با محمد در بیمارستان تجمع پیدا کرده‌اند و بسیاری برای اهدای خون به این نوجوان داوطلب شده‌اند.

لازم به ذکر است گلوله‌های پلاستیکی، گلوله‌هایی هستند که به صورت گسترده توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌‌گیرند و صهیونیست‌ها مدعی هستند که یک سلاح کنترل جمعیت محسوب می‌شوند و کشنده نیستند درحالی که این گلوله‌ها در موارد زیادی در راهپیمایی ها اثرات کشنده و مرگباری به همراه داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha