جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پژوهش

حوزه/ اجلاس مدیران، دبیران و گروه ها و اعضای شوراهای پژوهش پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجلاس مدیران، دبیران و گروه ها و اعضای شوراهای پژوهش پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با حضور آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی برگزار شد.

در این اجلاس آیت الله اعرافی به گستره فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی در حوزه ترجمه و نشر اشاره نمود و خاطرنشان کرد: مجموعه اسناد علمی و نرم افزاهای دانشی و پژوهشی از مهمترین شاخص های زیرساختی پژوهش به شمار می رود.

وی ضمن تاکید بر رشد و توسعه کمی و کیفی ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه پژوهش، تصریح کرد: مرجعیت علمی و معرفتی المصطفی به عنوان نقطه برجسته و قله آرمانی در سند چشم انداز المصطفی پیش بینی شده است و برای رسیدن به آن در همه اجزاء نظامات المصطفی نیازمند رویکرد برتر و کیفیت گرا هستیم که بخش قابل توجهی از آن به همت، برنامه ریزی و مدیریت دوستان و دبیران پژوهشی بر می گردد.

همچنین معاون پژوهش جامعه المصطفی در این مراسم با بیان این که جامعه المصطفی در عرصه پژوهش به دستاوردهای قابل توجه و ارزشمندی دست یافته است، ابراز داشت: همواره قدردان نهصت پژوهشی تمام تلاشگران حوزه دین و ارتقاء دهندگان سطوح انتقال دانش های معرفتی به جامعه مخاطبانی در سیر تکاملی این مجموعه فاخر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند پژوهشی جامعه المصطفی اذعان داشت: در جامعه المصطفی 18 مرکز پژوهشی را در کشورهای مختلف راه اندازی شده است، که پژوهشگاه بین المللی المصطفی با پژوهشکده ها و مجموعه های علمی دیگر تنها یکی از این مراکز می باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha