جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کوثر بلاگ

حوزه/ مدیر اجرایی سامانه کوثر بلاگ گفت: تعداد مبلّغان و طلاب خواهر وبلاگ نویس که در سامانه کوثر بلاگ فعالیت دارند، به بیش از ۱۱هزار نفر رسید.

رضا جمشیدکیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: سامانه کوثر بلاگ با هدف تولید محتوای فرهنگی و مذهبی بومی در فضای مجازی و گسترش فرهنگ استفاده از ابزار‌های نوین در بین بانوان از سال 89 توسط مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از یازده هزار طلبه و مبلغ خواهر از سراسر کشور از طریق این سامانه در فضای مجازی فعالیت دارند که مطالب آن ها روزانه بیش از صدهزار بازدید کننده دارد.
وی گفت: کوثر بلاگ بعنوان بزرگترین و تنها تجمع مجازی طلاب خواهر در فضای مجازی است و هر روز صدها محتوای دینی از طریق آن در فضای مجازی منتشر می شود.
مدیر اجرایی سامانه کوثر بلاگ ادامه داد: تاکنون بیش از 160 کارگاه آموزشی و مهارت افزایی از سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران برای طلاب خواهر در سراسر کشور برگزار شده تا با یادگیری شیوه های صحیح تولید محتوا بتوانند در فضای پرچالش تبلیغ دین و پاسخ به شبهات حضور موثر داشته باشند.
وی با اشاره به تولید ویژه نامه های مناسبتی از سوی این سامانه افزود: تاکنون بیش از 40 ویژه نامه موضوعی و مناسبتی از محتوای این وبلاگ ها تهیه شده که از طریق نشانیkowsarblog.ir  در دسترس عموم بازدیدکنندگان قرار دارد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha