جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هم اندیشی مسئولان فرهنگی شهرستان دهلران

حوزه/ در هم اندیشی مسئولان فرهنگی شهرستان دهلران بر ضرورت برنامه ریزی آموزش و پرورش برای حضور گسترده تر روحانیون در مدارس و تربیت دینی دانش آموزان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، در نشستی با روحانیون  و مسئولان حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش شهرستان دهلران، در دفتر امام جمعه این شهرستان، گفت: حضور روحانیون در مدارس و توجه به تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان بسیار مهم است و در کنار نقش تربیتی خانواده ها، یک عامل مؤثر تربیتی است.

امام جمعه دهلران به تهاجمات دشمنان در فضاهای مختلف اشاره کرد و افزود: باید ارتباط بین مدارس، مردم، مساجد و روحانیون در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، بیش از پیش محکم تر شود.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب و کار فرهنگی کارشناسانه و منظم در مدارس تاکید کرد و گفت: اقامه نماز جماعت در مدارس رفرصت بسیار خوبی برای کار فرهنگی است و مسئولان آموزش و پرورش در این راستا بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام نادری، مدیر حوزه علمیه برادران دهلران  نیز در این نشست، از آمادگی کامل حوزه علمیه و روحانیون شهرستان برای برگزاری نماز جماعت و کلاس های دینی اخلاقی در مدارس خبر دادند.

لزوم استفاده از ظرفیت های حوزه و روحانیت

سید غلامرضا موسوی، مدیر اداره آموزش پرورش دهلران هم در ادامه این نشست گفت: اهمیت حضور روحانیون در مدارس برکسی پوشیده نیست و برای آموزش و پرورش ضروری و ارزشمند است.

وی بیان داشت: فرصت بهره مندی از ظرفیت های حوزه و روحانیت یک سرمایه بزرگ است و باید از این فرصت استفاده شود تا به اهداف آموزش و پرورش برسیم.

امیرحسین جاوید، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دهلران نیز در این نشست از آمادگی کامل این معاونت برای برنامه ریزی حضور روحانیون در مدارس خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha