جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حامد حجتی

حوزه/ حامد حجتی مدرس مباحث صوت در جامعه ایمانی مشعر گفت: بیش از نود هزار هیئت در کشور ثبت شده اما حدود ده هزار هیئت، اثرگذار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حامد حجتی مدرس مباحث صوت در جامعه ایمانی مشعر، صبح امروز در آیین اختتامیه فراخوان تولیدات ویدئویی و صوتی هیئت که در قم برگزار شد گفت: ده هزار استودیوی سیار صوتی در هیئت ها داریم و کارکرد این استودیوهای سیار در بهترین حالت این است که جلسات هفتگی را منعکس می کنند اما این بهترین استفاده از یک استودیوی صوتی نیست.

وی با بیان اینکه در بعضی از بنگاه های رسانه ای دنیا کل شبکه جریان‌ساز گاهی با 150 نیرو اتفاق می افتد، خاطرنشان کرد:‌ ما از نظر نیرو و تجهیزات مشکلی در شبکه جریان ساز هیأت نداریم اما مشکل ما این است که نگاه ما معطوف به آن جلسه هفتگی یا مراسم شده است.

حامد حجتی تصریح کرد: هیئتی ها در کنار تجربیات ارزنده ای که دارند باید به آموزش در بخش های مختلف توجه کنند زیرا حوزه مهندسی صدا می تواند برای کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بسیار جذاب باشد.

وی یادآور شد: شکلی از اطلاع رسانی در فضای مجازی با کار صوت در حال انجام است و اگر مقتضیات کار صوتی را بشناسیم اثرگذاری بسیار بالایی می توانیم داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha