جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسن ضیائی طب اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ضیائی با اشاره به حقانیت اسلام بر محور ولایت و تسلیم بودن مؤمن در برابر خداوند گفت: بر این اساس مهم‌ترین رسالت طبیب مسلمان شفای مریض و درمان بیمار بوده و طبیب مسلمان نباید تسلیم اوامر شرق و غرب باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ضیائی، پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ «علم و انتظار» که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اسماء مختلف امام علی علیه السلام در کتب آسمانی، گفت: در کتاب‌های آسمانی نام‌های مختلفی برای امام علی علیه السلام نقل‌شده و قرآن کریم از امام علی علیه السلام به نفس الله تعبیر می‌کند.

وی افزود: خداوند به‌ واسطه ولایت امام علی علیه السلام پیام حق را به‌تمامی جهانیان رسانده و مؤمن در برابر این پیام وظیفه اطاعت داشته و باید زمان‌شناس و دشمن‌شناس باشد.

استاد طب اسلامی بابیان اینکه دشمن در فضای مجازی و واقعی علیه هویت حق موج‌سواری می‌کند، گفت: راهکار مسلمانان در برابر هجمه دشمنان تمسک به ثقلین بوده و تمامی فرق اسلامی باید بر محور ثقلین و ولایت امام علی علیه السلام با یکدیگر متحد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ضیائی تصریح کرد: امام صادق علیه السلام دریک روایت نورانی می‌فرمایند که امت اسلامی به‌واسطه سادات بنی‌هاشم در برابر دشمنان با یکدیگر متحد شده و وحدت امت اسلامی در منابع ثقلین قابل‌شناسایی و مورد تأکید است.

وی بابیان اینکه اگر مسلمانان بر محور ولایت حقه معصومان(ع) با یکدیگر متحد شوند از حقانیت و حقیقت اسلام صیانت خواهد شد، افزود: مؤمن و مسلمان باید بازوی حقه ولایت باشد.

استاد طب اسلامی، غفلت را زمینه‌ساز پیروزی دشمنان بر امت اسلامی عنوان کرد: گفت: امام عصر (عج)ادامه‌دهنده و استمراربخش نهضت حسینی است و همان‌طور که جریان حسینی دارای علمدار، فقیه و اسلام‌شناس است جریان حسینی ولایت‌فقیه نیز باید به همین شکل بوده تا بستر حکومت عدل جهانی در عصر ظهور را فراهم کرده و مانند جریان حسینی بتواند باطل و ظلم را زمین‌گیر کند.

کارشناس معارفی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها تصریح کرد: همان‌طور که جریان حسینی امام معصوم دارای رهبری و ولایت امام معصوم است، جریان حسینی ولایت‌فقیه نیز باید در رأس خود متکی به ولایت یک فقیه عادل به‌عنوان نائب امام زمان(عج) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ضیائی افزود: دعوت به ولایت‌فقیه دعوت به حکومت شخصی نیست بلکه دعوت به ولایت‌فقیه، بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

استاد طب اسلامی دعوت به ولایت‌فقیه را ارائه حکومت امام عدل به جهانیان عنوان کرد، گفت: در مقابل استکبار که ادامه‌دهنده راه شیطان است رسالت شیعه دعوت به حکومت امام عدل بر محوریت ولایت‌فقیه است.

وی اسلام را دین تسلیم عنوان کرد و گفت: مؤمن باید تسلیم حکم باشد به راین اساس فرضیه بافی الگویی از شرک است.

حجت الاسلام والمسلمین ضیائی یادآور شد: به راین اساس طبیب نباید تسلیم امر و شرق باشد بلکه طبیب باید تنها به فکر درمان و شفای مریض باشد.

وی بابیان اینکه اگر مسلمانان بر محور ولایت حقه معصومان (ع) با یکدیگر متحد شوند از حقانیت و حقیقت اسلام صیانت خواهد شد، افزود: مؤمن و مسلمان باید بازوی حقه ولایت باشد.

استاد طب اسلامی غفلت را زمینه‌ساز پیروزی دشمنان بر امت اسلامی عنوان کرد: گفت: امام عصر ادامه‌دهنده و استمراربخش نهضت حسینی است و همان‌طور که جریان حسینی دارای علمدار، فقیه و اسلام‌شناس است جریان حسینی ولایت‌فقیه نیز باید به همین شکل بوده تا بستر حکومت عدل جهانی در عصر ظهور را فراهم کرده و مانند جریان حسینی بتواند باطل و ظلم را زمین‌گیر کند.

کارشناس معارفی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها تصریح کرد: همان‌طور که جریان حسینی امام معصوم دارای رهبری و ولایت امام معصوم است، جریان حسینی ولایت‌فقیه نیز باید در رأس خود متکی به ولایت یک فقیه عادل به‌عنوان نائب امام زمان (عج) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ضیائی ضیائی افزود: دعوت به ولایت‌فقیه دعوت به حکومت شخصی نیست بلکه دعوت به ولایت‌فقیه، بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

استاد طب اسلامی دعوت به ولایت‌فقیه را ارائه حکومت امام عدل به جهانیان عنوان کرد، گفت: در مقابل استکبار که ادامه‌دهنده راه شیطان است رسالت شیعه دعوت به حکومت امام عدل بر محوریت ولایت‌فقیه است.

وی اسلام را دین تسلیم عنوان کرد، گفت: مؤمن باید تسلیم حکم باشد به راین اساس فرضیه بافی الگویی از شرک است.

حجت الاسلام والمسلمین ضیائی یادآور شد: بر این اساس طبیب نباید تسلیم امر و شرق باشد بلکه طبیب باید تنها به فکر درمان و شفای مریض باشد.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha