جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری- عضو خبرگان رهبری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری گفت: دولت به همراه قوای مقننه و قضائیه باید در خصوص عملکرد خود نسبت به تدوین سیاست های کلان اقتصادی و نیز اقتصاد مقاومتی و همچنین مبارزه با حقوق های نجومی و برخورد با مفاسد اقتصادی توضیح دهند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت انقلابی و ولایت مدار در راهپیمایی محکومیت اقدامات فتنه گران و اغتشاشگران، به سر منشأ اقدامات هتاکانه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: فشارهای اقتصادی بستری شده است بر ایجاد گاه و بی گاه ناآرامی ها در کشور و دشمنان نیز از این بستر سوء استفاده کرده و به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با کشاندن اعتراضات مردمی به سمت آشوب، به دنبال اهداف شوم خود هستند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با درایت، بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران این فتنه نیز همچون فتنه های گذشته ناکام ماند و به جرأت می توان گفت که بصیرت این ملت ولایت مدار اکنون به بزرگترین هوشیاری تاریخ بدل گشته است.
 
وی افزود: این حرکت انقلابی ملت ایران بار دیگر به دشمنان ثابت کرد که این ملت علیرغم همه مشکلات اقتصادی، وحدت خود را در مقابله و برخورد با توطئه های دشمنان از دست نخواهد داد و با هوشیاری لازم حرکات اجانب را رصد کرده و حول محور ولایت فقیه در زمان لزوم در صحنه مبارزه حاضر خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شبستری افزود: مسئولان نیز موظف هستند که در خصوص رفع مشکلات اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی که بارها رهبر معظم انقلاب آن را بیان کرده اند و به خوبی به تبیین آن پرداخته اند، توجه کنند.
 
وی یادآور شد: دولت به همراه قوای مقننه و قضائیه باید در خصوص عملکرد خود نسبت به تدوین سیاست های کلان اقتصادی و نیز اقتصاد مقاومتی و همچنین مبارزه با حقوق های نجومی و برخورد با مفاسد اقتصادی توضیح دهد، زیرا مطلع شدن نسبت به این عملکردها و نحوه برخورد با مفسدان اقتصادی و پرونده های آنان حق مردم کشور است.
 
انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha