پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از شیعیان کشور های عربی و اسلامی بر ضرورت توجه به محاسبه نفس تاکید کردند و گفتند: محاسبه نفس راهی است برای جلوگیری از افتادن در گناهان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از کشور های عربی و اسلامی بر ضرورت توجه به محاسبه نفس تاکید کردند و گفتند: محاسبه نفس راهی برای جلوگیری از افتادن در خطا ها و گناهان است و وسیله ای است برای اصلاح مسیر بندگی و بازگشت به راه هدایت و نزدیکی به خداوند سبحان است.

معظم له ادامه دادند: حضور در جوار اهل بیت (علیهم السلام) و تشر به زیارت حرم های مطهر باید با تعهد به ترک گناهان و دست یابی به رضایت الهی همراه باشد، تا این زیارت دری برای تغییر در نفس انسان و حرکت به سمت رفتاری بهتر و نیکو تر باشد.

ایشان در دیدار جمعی از اهالی کربلا بر ضرورت تلاش برای حمایت از مستضعفین، فقرا و ایتام برای فراهم کردن زندگی کریمانه و زدودن غبار محرومیت و خواری ناشی از فقر تاکید کردند و گفتند: اینگونه تلاش ها نزد خداوند متعال، رسول خدا(ص) و اهل بیت (ع) بسیار بزرگ و با ارزش است.

آیت الله نجفی همچین بر پرداختن به اعمال خیری که در جهت منافع جامعه است و حفظ آن تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha