جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت خود سفره فتنه دشمنان را جمع کرد، گفت: مردم ایران اسلامی هرجایی که لازم بود به صحنه آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به اهمیت هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برابر تمام توطئه‌های دشمنان، اظهار داشت: دشمنان بدانند این کشور، کشور اهل‌بیت (ع)  بوده و بدانید ملت ایران دستی را که بخواهد به این کشور تجاوز کند قطع خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان آشوب و اختلاف بود و دشمن می‌خواهد از این فضا استفاده کند تا وحدت را از بین ببرد، ولی به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب و مردم آگاه و مسئولان، این افکار شوم را به گور خواهند برد.

وی افزود: ایادی استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا جنایتکار قرار دارد بداند که همان‌گونه که از ابتدای انقلاب از مردم سیلی خوردید، بازهم از ملت ایران سیلی خواهید خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد:  امنیت و عزت ایران اسلامی را در هیچ جایی از دنیا پیدا نمی‌کنیم و باید مراقب باشیم دشمن به کشور تجاوز نکند تا این عزت را از ما بگیرد.

وی با بیان این که مردم ایران اسلامی هرجایی که لازم بود به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمن زدند، اظهار کرد: خداوند، بصیرت و آگاهی کافی را در قلب مردم قرار داده است تا این حرکت مردمی را در مقابل توطئه‌های دشمنان انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: افرادی که بصیر هستند مورد لطف خداوند قرار می‌گیرند، اما خداوند آن افرادی که فاقد بصیرت هستند را رها می‌کند، چراکه خداوند افراد با بصیرت را دوست دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی عنوان کرد: اگر در خواب غفلت باشیم  بی‌شک دشمن از بی‌بصیرتی و غفلت ما سوءاستفاده می‌کند و با دسیسه‌های خود به ملت ایران سیلی می‌زند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha