جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با بیان اینکه مسیر مردم معترض به مسائل اقتصادی از فتنه گران اخیر جداست، گفت: وحدت مردم و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دو عامل پیروزی در فتنه‌ اخیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌ رضا کاظم لو، امروز در حاشیه بازدید از مدرسه علمیه شهرستان تاکستان و مدرسه خواهران ایمانیه این شهر، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت اقدام آشوبگران و فتنه گران در حمله به مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان اظهار داشت: باید دانست اصل حرکت مردم در اعتراض به مسئله معیشتی به‌حق و قانونی است و هیچ جامعه‌ای و حتی حوزه‌های علمیه با این نوع حرکات مخالفتی ندارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: حساب مردم معترض به مسائل اقتصادی با اغتشاشگران و منافقین جدا است و اقدام این افراد فریب‌خورده در تخریب این نوع مراکز دینی در نزد ملت ایران محکوم است.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه منتظر فرصت بوده و هست تا از هر بهانه‌ای سوءاستفاده کند، افزود: عامل اصلی اغتشاشات اخیر، معاندین به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، عربستان و منافقین بودند.

حجت‌الاسلام‌ کاظم لو خاطرنشان کرد: حوادث اخیر بار دیگر ثابت کرد دشمن، ملت با بصیرت و پیرو ولایت‌فقیه ایران را به‌درستی نشناخته است.

وی بیان کرد: دشمن تلاش داشت برای آسیب به انقلاب اسلامی، درگیری‌های داخلی را تشدید کند که مردم با پی بردن به مکر دشمن، او را خوار و منکوب کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: هرگاه ما اتحاد داشته‌ایم و به رهنمودهای رهبری توجه کرده‌ایم، پیروز شدیم و هر زمان که اختلاف پیداکرده‌ایم و متوجه دسیسه‌های دشمن نبوده‌ایم، ضربه خورده‌ایم، بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشیم که امروز خطر دشمن جدی است و اگر غفلت کنیم، ضربه می‌خوریم.

وی گفت: در روزهای اخیر اعتراضاتی عمدتاً اقتصادی در برخی از شهرهای کشور انجام شد و اینکه مردم احساس آزادی می‌کنند و نظر خود را در قالب تجمع یا راهپیمایی  بیان می‌نمایند یک نقطه مثبت و روشن برای جامعه ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما اینکه این اظهارنظرهای جمعی توأم با تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم جامعه می‌شود یک نقطه منفی و تاریک است.

حجت‌الاسلام‌ کاظم لو تصریح کرد: در حوادث اخیر مردم غیور ایران با بصیرت خود و نیروهای امنیتی با تدبیر و درایت خود توانستند این فتنه را هم خنثی کنند و دوباره شاهد شکست دشمنان ایران باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha