پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ بیش از ۴۰۰ رشته در طرح تحول آموزشی المصطفی پیش بینی شده است و اقدامات لازم برای اجرایی سازی این رشته ها در کارگروه های ویژه در حال پی گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباسی، در نشست صمیمی مسئولان و کارکنان معاونت آموزش جامعه المصطفی با آیت الله اعرافی که در سالن جلسات سازمان مرکزی المصطفی برگزار شد در سخنانی به معرفی بخش ها و ادارات این معاونت پرداخت و اقدامات جدید هر یک از این بخش ها را تبیین نمود.

وی با اشاره به فعالیت 243 گروه علمی در جامعه المصطفی، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شایان تقدیر در بخش امور تحصیلی، گفت: راه اندازی شورای هماهنگی معاونین صفوف است که تا کنون بیش از یکصد جلسه توسط این شورا برگزار شده و بخش زیادی از هماهنگی لازم میان صف و ستاد بر عهده این شورا قرار دارد.

معاون آموزش المصطفی با اشاره به برگزاری آخرین آزمون پذیرش المصطفی در آذر ماه سال جاری، بر لزوم توجه بیشتر در بخش پذیرش خواهران اذعان کرد.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی آموزشی در پیشبرد طرح تحول آموزش، اظهار داشت: شکل گیری کارگروه های چندگانه به منظور پیشبرد طرح تحول آموزشی در دست اقدام است و تلاش ما این است تا زمانی که سند راهبردی آموزشی در هر بخش نهایی نگردید، در ساختار آن بخش نیز تغییری حاصل نشود.

معاون آموزش المصطفی در پایان ابراز داشت: بیش از 400 رشته در طرح تحول آموزشی المصطفی پیش بینی شده است و اقدامات لازم برای اجرایی سازی این رشته ها در کارگروه های ویژه در حال پی گیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha