جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  محمدحسین کاوری

حوزه/ استاد حوزه گفت: آمارها نشان می دهد که طلاق در بین خانواده های مذهبی بسیار پایین است که این خود نتیجه دین گرایی و خداجویی زوجین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام  محمدحسین کاوری، امروز در جمع خانواده طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه، اظهار داشت: در دین مبین اسلام، خانواده قداست بسیار بالایی دارد و بر تحکیم آن تاکید فراوان شده است.

این استاد حوزه ادامه داد: امروز بسیاری از شبکه های ماهواره ای و کانال های مجازی و اینترنتی اساس و تحکیم خانواده ها را هدف قرار داده اند، لذا باید مواظب خود و فرزندانمان باشیم تا در دام این شبکه های خانمانسوز نیفتیم.

حجت الاسلام کاوری تاکید کرد: یکی دیگر از مسایل روز و البته مشکلات کنونی، بحث ازدیاد طلاق در بین جامعه است. این پدیده شوم اجتماهی نیازمند واکاوی است و باید راهی برای کاهش آن اندیشیده شود، چرا که طلاق در هر دینی به ویژه دین اسلام مذموم و ناپسند شمرده شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تنها با ایمان به خدا و توکل به وی می توان یک زندگی آبرومند و خوشبخت داشت، لذا از زوج های جوان درخواست دارم که در زندگی مشترکشان در مسایل و مشکلات در کنار همسر خود قرار بگیرند و یار و یاوری مناسبت برای وی باشند.

حجت الاسلام کاوری تاکید کرد: خوشبختانه آمارها نشان می دهد که میزان طلاق در بین خانواده های مذهبی و اسلامی بسیار پایین است که این خود نتیجه دین گرایی و خداجویی زوجین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha