پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدوی امین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای گفتمان های انقلابی در لرستان با حضور حوزویان در ایام الله دهه فجر در مناطق مختلف این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام سعید مهدوی امین، ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های کمیته دهه فجر با اشاره به اینکه باید با تمام توان در برگزاری برنامه های بامحتوا و عمیق دهه فجر در بین اقشار مختلف مردم قدم برداریم، گفت: اجرای مطلوب برنامه های دهه فجر گامی مهم در راستای تعمیق ارزش های دینی و انقلابی در جامعه است .

وی با بیان اینکه در این ایام باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در مناطق مختلف روستایی، شهری و همچنین مناطق محروم برای مردم بازگو و تشریح شود، بیان داشت: در ایام الله دهه فجر باید دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی در حوزه ها و بخش های مختلف برای همگان بیان شود .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه جشن های انقلابی دهه فجر در شهرهای مختلف استان لرستان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این جشن ها که به همت نهادها و تشکل های مردمی برگزار می شود گفتمان های دینی در حوزه های دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه  نیز برگزار می شود .

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر مبلغان و روحانیون نیز برای بیان ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد، اظهار کرد: مبلغان در این ایام با ایراد سخنرانی و برگزاری گفتمان هایی بصورت  پرسش و پاسخ در نهادینه کردن فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha